Scandilån.com

Bankkrig flyttes fra privatlån til indlån

Blogindlæg   •   Maj 27, 2014 13:30 CEST

Fokus er nu flyttet fra attraktive privatlån uden sikkerhed til højrente konti uden binding og gebyrer. Santander Bank tester nu danskerne med et nemt og enkelt setup på indlån uden binding. Få en rente på 1,10 % på dine indskud hos Santander Bank og det er vel og mærke helt uden nogen binding af midlerne.

Vinteren var privatlån

Santander Bank, Coop Bank samt Ikano Bank kom under vinteren med attraktive lånemuligheder for danskerne, nu puster Santander Bank til ilden med en attraktiv indlånsløsning, der skal hente danske kunder til en mere komplet bankløsning. Banco Santanders ønske om at være i føresædet af spejles ikke blot i deres sponsorat af McLaren Mercedes Formel 1 teamet, men kan nu også anskues via deres aggressive markedsføring af indlån.

Indlåns-tendensen er "uden binding"

Konkurrencen på indlån går ikke udelukkende på renten, men i langt højere grad på fleksibiliteten af indlånsvilkårene. De mest attraktive indlån i markedet har ofte længere bindingsperioder, hvilket man hos Santander Bank gør op med. Indlånet er helt uden binding samt uden gebyrer - enkeltheden i opsætningen og oprettelsen skal være produktets hjørnesten.

Pengene er kundens at disponere over hele vejen, derved opnår man gode vilkår i et mere fleksibelt setup, end danske bankkunder tidligere har været vant til.