Epson Danmark

Cool print: Fantastiske kalendere til dig og din familie

Blogindlæg   •   Dec 15, 2015 08:30 CET

December 2015 - Epson har nogle nemme og billige måder til at holde børnene beskæftigede op til jul, så de ikke hele tiden spørger “Må vi åbne gaverne nu?”

I juletiden er det normalt for forældre at ødsle på gaver, rejser, mad og drikke og dekorationer - det totale gennemsnit brugt pr. husholdning nåede op på ca. kr. 7.000,00 hen over julen 2014[1]. Men forældre kan holde deres børn beskæftigede ved at skabe gaver for bare få kroner ved at bruge disse ideer til smukke 2016 kalendere, som kan udskrives hjemme.

Epson har designet to kalendere og tilbyder dermed et valg mellem bybilleder og landskaber så vel som en vifte af andre kreative sæsonting og -aktiviteter for at ramme både uddannelse og morskab for forskellige aldersgrupper, alt til at downloade fra Epson website.

Epsons 2016 kalendere kan downloadeds ved at klikke på dette link: http://bit.ly/1IISDBl

Disse kalendere kan downloades og bruges uden omkostninger og fordrer kun få enkle trin for at komme i gang. Først skal kunderne downloade og åbne templatefilerne; derefter fylde Epson EcoTank printeren med det rigtige papir eller kort; og så bare følge de nemme instruktioner til hver template. En meget hurtig og omkostningsbesparende måde at holde familien underholdt eller til at få lavet en julegave i sidste øjeblik.

[1] Statistic according to the Centre for Retail Research: http://www.retailresearch.org/shoppingforxmas.php