Føns.com

Danskerne bestiller storbyferien i januar

Blogindlæg   •   Jan 20, 2014 12:59 CET

Efter en december, hvor danskernes fokus var på jul og julegaver, bliver dankortet igen brugt til at bestille storbyferier. Det fortæller Kristoffer Føns, der er indehaver af websitet Rejsekris.dk:

Allerede her d. 20. har januar været en af de måneder, hvor Rejsekris har henvist flest kunder til hotellerne. Det er primært de to traditionelle destinationer for storbyferier, London og Berlin, som trækker danskerne til. Særligt i den forgangne uge er der blevet bestilt rigtig mange hotel-overnatninger i de to storbyer. Noget tyder på, at kuldens indtog har fået danskerne til at længes ud. '

Rejsekris.dk er et såkaldt affiliate website, der henviser sine besøgende til andre hjemmesider, hvor de besøgende kan booke hotelværelser. Rejsekris.dk modtager en kommission på en hvis procentdel af beløbet en kunde booker for. Rejsekris.dk har dagligt i omegnen af 200 unikke besøgende og hjælper bl.a. de besøgende med at booke hotel i Paris.