Nem-Ejendomsmægler.dk

Helstegt pattegris Århus fyn Jylland

Blogindlæg   •   Jan 08, 2017 19:06 CET

Helstegt pattegris Århus Helstegt pattegris Århus

Bor du i Århus eller omegn og mangler du maden til din næste fest, er helstegt pattegris en både festlig og nem mulighed. Vi står får det hele – opsætning af grill, tilberedning og udskæring – så du har tid til at tage dig af dine gæster og byde på en lækker middag i form af helstegt pattegris.

Helstegt pattegris-Se vores lækre menuer her

Læs mit blogindlæg om priser på helstegt pattegris

BRYLLUPSMENUER

Helstegt pattegris århus

Så er der snart sprød pattegris

Helstegt pattegris tilberedes på en grill, og har du lyst, kan vi placere grillen så du og dine gæster kan følge med i tilberedningen. Også udskæringen af helstegt pattegris kan være sjovt at følge med i og sætter gerne et særligt aftryk på en festlig middag.

Kød af høj kvalitet

Vælger du helstegt pattegris hos (os/firmanavn), garanterer vi at kødet er sundt og friskt. Vi har nemlig en tæt forbindelse til de landmænd, som er vores hovedleverandører af grise. Somme tider er vi med landmændene ude i staldene, hvor vi selv vælger hvilke dyr, vi vil tilbyde vores kunder og kan således garantere helstegt pattegris af høj kvalitet.

Helstegt pattegris er let at ledsage

Med hensyn til tilbehør passer helstegt pattegris godt sammen med rigtige mange ting. Det kan være gratinerede eller bagte kartofler eller måske bare sammen med forskellige salater og brød. Der er meget at vælge imellem og kombinationen er helt op til dig. Er helstegt pattegris ikke nok i sig selv, supplerer vi naturligvis også gerne med både forret og/eller dessert.

Slip festen fri

Med helstegt pattegris fyn fra Jacobs-mad slipper du således for at skulle tænke på tilberedning af mad og du kan nyde din fest og det gode selskab med visheden om en middag med god karakter. Vi står for det hele og du vælger selv, hvilket tilbehør du ønsker til helstegt pattegris. Har du spørgsmål eller brug for et konkret tilbud, er du altid velkommen til at kontakte os info@jacobs-mad.dk eller telefon 53530195.