Zalando.dk

Zalando vælger Polhem PR i Skandinavien

Blogindlæg   •   Jun 25, 2013 11:43 CEST

Den Berlin-baserede e-handelsgigant Zalando har valgt at samarbejde med PR-bureauet Polhem PR i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Zalando åbnede sine virtuelle døre i Skandinavien i løbet af 2012 (Sverige åbnede i april 2012, Finland og Danmark åbnede i juli 2012, Norge i september 2012), og tilbyder i øjeblikket 1.500 internationale brands med over 150.000 produkter i 14 europæiske lande.

Polhem PR’s mission er at styrke og udvikle Zalandos position på det skandinaviske marked.

- Vi er meget glade for, at Zalando valgte Polhem PR som sin Public Relations partner i Skandinavien. Dette bekræfter, at vores omfattende investeringer i banebrydende teknologi til at understøtte de digitale medier, fungerer. Dertil kommer at vi har styrket koordinering og kommunikation mellem vores showrooms i de forskellige lande. Internationale kunder i dag får en langt mere sammenhængende PR-tjeneste og rapportering i alle de lande, hvor de vælger at samarbejde med Polhem PR, siger Ted Boman, CEO Polhem PR.