Bosch produkter vinder i prestigefyldte tests

Bosch produkter vinder i prestigefyldte tests

For nylig fik en kaffemaskine og en opvaskemaskine fra Bosch topkarakter i TÆNKs tests. Tidligere på året blev støvsugeren Move On også belønnet med titlen "Best of the Best" af den anerkendte internationale designpris Award Red Dot Design Award.

Kaffemaskinen Styline (TKA 8013) blev testet sammen med 24 andre kaffemaskiner i april 2012 af det velkendte medie TÆNK. Den elegante Styline kaffemaskine fra Bosch blev udnævnt som den kaffemaskine, der formåede at få den absolut bedste kaffesmag frem, og modtog anerkendelsen "Bedst i test". Endvidere scorede Bosch Styline også høje karakterer for sin funktionelle drypstop og smarte sikkerhedsløsninger.

Med en passion for teknologi, kvalitet og design arbejder ingeniørerne hos Bosch på at udvikle vores produkter. Det grundige og ihærdige arbejde afspejles i den gode kvalitet og betyder at Bosch ofte opnår gode resultater i hårde tests og vinder prestigefyldte internationale priser.

- Hos Bosch bestræber vi os på at fremstille produkter af højeste kvalitet og med gennemtænkt design, der aldrig forældes. Vores dedikerede ingeniører har flair for detaljer og arbejder hver dag på at forbedre vores produkter, hvilket resulterer i uovertruffen kvalitet. Det betyder meget for os at modtage denne type priser, og det føles fantastisk, når fokuseret og langsigtet arbejde bliver belønnet, siger Maria Ölander, som er nordisk Brand Manager hos Bosch Hvidevarer.

Opvaskemaskinen (SMU 50M62SK) i serien ActiveWater, der også er en del af Bosch Green Technology inside-konceptet, er "Bedst i test" i TÆNK i maj 2012. Testen omfatter opvaske- og tørreeffektivitet, miljøpåvirkning, tidsaspekt, kvalitet, udseende, brugervenlighed, lydniveau og brugervejledning. Opvaskemaskinen fra Bosch er, som så mange af Bosch hvidevarer, fremstillet med så lav miljøbelastning som muligt og har en række praktiske funktioner, der er kombineret med teknisk kvalitet og gennemtænkt design. Opvaskemaskinen fås i farverne hvid, sort og stål.

Tidligere på året fik Bosch støvsugeren Move On (BGL35MOV11) den prestigefyldte titel ”Best of the Best” i sin kategori. Den hæderskronede pris fra Red Dot Design Award er en af verdens mest berømte internationale designpriser. Støvsugeren Move On blev anerkendt for sit innovative design og praktiske funktioner. Ud over det smarte retro-inspirerede look har støvsugeren en enestående sugeeffekt i forhold til sin lille størrelse.

Bosch opvaskemaskine SMU50M62SK, Billednummer, opvaskemaskine: 4426, 3658, 3622.

Pris: 6.995 DKK (hvid og sort)

Bosch Styline TKA 8013/8011, Billednummer, kaffemaskine: 4556, 4517, 4518, 4560

Pris: 799 DKK

For yderligere information kontakt:

Mette Ertel, Sales Marketing Manager DK

Tlf.nr.: 44 89 85 81

Mobilnr.: 24 88 89 30

Billeder i høj opløsning kan hentes i Bosch billedarkiv: www.bosch-home.dk/billedarkiv

Bosch-navnet på hårde hvidevarer og husholdningsapparater har i mange år stået for ekspertise inden for produktudvikling, teknisk kvalitet og pålidelighed. Denne tradition er både en forpligtelse og en motivation for virksomheden i dag: Som det førende mærke af hårde hvidevarer og husholdningsapparater i Europa producerer Bosch køleskabe, frysere, vaskemaskiner, tørretumblere, opvaskemaskiner, komfurer og forbrugerprodukter til husstande verden over. Den utrættelige stræben efter topkvalitet og perfektion afspejles ikke kun i de gennemtestede funktionelle maskiner og den kraftfulde teknik, men også i produktets design, som gentagne gange er blevet tildelt flotte priser. Det har helt fra starten været en vigtig del af Bosch virksomhedskultur at behandle mennesker, miljø og natur med respekt og det afspejles i virksomhedens energieffektive, ressourcebesparende og bæredygtige produkter og processer. Omsætningen for BSH Norden var i 2011 samlet 4,6 milliarder SEK.

Gå til www.bosch-home.dk for yderligere information.