Pressemeddelelse -

Bureau Veritas imødekommer nordjysk efterspørgsel med etablering af nyt kontor i Frederikshavn

På det nordjyske marked opleves der, ligesom andre steder i Danmark, en stigende grad af krav til kontrol og dokumentation af virksomheders produkter og processer. Dette har skabt efterspørgsel efter de services, Bureau Veritas tilbyder, og således dannet grundlag for etableringen af det nye kontor i Kattegat Siloens attraktive lokaler i Frederikshavn.

Med etableringen af kontoret i Frederikshavn dækker Bureau Veritas samtlige danske regioner og har i højere grad mulighed for at tilgodese de nordjyske kunder i samme grad som kunder i resten af landet. Dette er vigtigt for Bureau Veritas. Jacob Færgemand, Country Chief Executive hos Bureau Veritas Danmark udtaler ”Vi ønsker at skabe størst mulig værdi blandt alle vores kunder. Det gør vi blandt andet ved at være geografisk til stede på hele markedet, således vi kan yde optimal service over for vores kunder. Med placeringen i Frederikshavn muliggør det, at vi også kan tilbyde vores nordjyske kunder lokale netværk, kurser og seminarer. Derudover vil vi gerne bidrage til at styrke de lokale virksomheders muligheder for øget vækst. Dette kan netop realiseres ved hjælp af den lokale forankring i form af tæt samarbejde med det lokale erhvervsliv, offentlige institutioner og erhvervsfremmesystemet”.

Tilknyttet til det nye kontor er Customer Relation Consultant, Ejvind Vinde. Ejvind Vinde har til opgave at varetage det nordjyske marked i forhold til certificering, netværk, kurser, industriopgaver m.v.

Bureau Veritas flyttede ind i Kattegat Siloen den 1. januar 2017 og er kommet godt på plads i de nye omgivelser på Silovej 8, 9900 Frederikshavn. I anledning heraf afholdes der reception på den nye adresse torsdag den 23. marts kl. 12.00 - 15.00, hvor både kunder, samarbejdspartnere og venner af huset er meget velkomne.

Tilmelding senest den 20. marts 2017 her

• reception