Bubba er back on track i Greenbrier på C More Golf

Bubba Watson og Phil Mickelson pryder plakaten i denne uges A Military Tribute at The Greenbrier, der kan opleves fra torsdag den 5. juli på C More Golf.

Det er den første turnering for Bubba Watson siden den flotte sejr i The Travelers Championship og han er på udkig efter sæsonens fjerde PGA-triumf i turneringen, der spilles på The Old White TPC i West Virginia.

Bubba Watson stiller til start for femte gang i A Military Tribute at The Greenbrier, og selvom han i 14 af 16 runder på The Old White TPC har leveret et scorekort i 60'erne, så er det endnu ikke lykkedes ham at slutte i top 10. Phil Mickelson er også med for femte gang, men har kun klaret cuttet en enkelt gang. Det var sidste år, da han sluttede som delt nummer 20 - otte slag efter Xander Schauffele, der vandt turneringen.

Der er kun otte uger til sæsonafslutningen FedEx Cup Playoff, hvor de 125 bedste på ranglisten får adgang til den første af fire turneringer. Så det bliver også interessant at se, hvordan spillerne uden for det gode selskab klarer sig. Svenske Jonas Blixt, der vandt turneringen i The Greenbrier i 2013, ligger fx nummer 166 på FedEx Cup-listen med 148 point op til det forjættede land.

A Military Tribute at The Greenbrier blev en del af PGA Touren i 2010, og er dermed en af de yngste turneringer på programmet. Der er kun blev kåret syv vindere af turneringen, da den blev aflyst i 2016 på grund af massive oversvømmelser i området, der kostede 23 mennesker livet.

Foruden PGA-turneringen i West Virginia sender C More Golf også fra LECOM Health Challenge på Web.com Touren med danske Sebastian Cappelen.

A Military Tribute at The Greenbrier på C More Golf

Torsdag

Featured Groups: 13:00-21:30

Aftensending: 21:30-00:45, kommentator: Jesper Knudsen

Fredag

Featured Groups: 13:00-21:20

Aftensending: 21:20-00:45, kommentator: Jesper Knudsen

Lørdag

Aftensending: 18:50-00:15, kommentator: Jesper Knudsen

Søndag

Aftensending: 18:50-00:40, kommentatorer: Jesper Knudsen og Mark Haastrup.

• phil mickelson
  • bubba watson