PATRICK DEMPSEY STÅR ANKLAGET FOR MORD I DEN NYE DRAMASERIE HARRY QUEBERT-AFFÆREN PÅ C MORE

Da bestsellerforfatteren Harry Quebert bliver anklaget for mordet på den lokale præstedatter, lægger hans tidligere elev Marcus alt andet til side, og vil sætte alt ind på at bevise sin lærers uskyld. Harry Quebert-affæren er en ny dramaserie med Patrick Dempsey i hovedrollen. Den har premiere den 1. november på C More.

Harry Quebert-affæren er et nervepirrende mordmysterium med Patrick Dempsey (Grey's Anatomy) i hovedrollen som den verdensberømte amerikanske forfatter Harry Quebert. Han lever et stille liv i den lille idylliske by Sommerdale. Hertil ankommer den unge spirende forfatter Marcus Goldman (Ben Schnetzer, Bogtyven og Pride), der håber på, at hans mentor kan hjælpe ham ud af en skriveblokering.

Alt forløber godt indtil liget af en 15-årig pige, der forsvandt for 33 år siden, bliver fundet i hans have. Liget er præstedatteren Nola (Kristine Froseth), som var Queberts muse og elskerinde. Mordmistanken klæber sig til forfatteren, da originalmanuskriptet til hans roman findes i ligresterne.

I rollen som kriminalkommissær Perry Gahalowood ses Damon Wayans Jr. (The Other Guys og Big Hero 6), der efterforsker mordet på Kellergan. Virginia Madsen (Burn Your Maps og All the Wilderness) spiller Tamara Quinn, der ejer den lokale diner og som finder ud af, at Harry Quebert gemmer på en hemmelighed eller to.

Harry Quebert-affæren er instrueret af den franske instruktør Jean-Jacques Annaud, som også sad i instruktørstolen på film som bl.a. Bjørnen, Rosens Navn og Syv år i Tibet. Han debuterer her som instruktør på en tv-serie.

Serien består af 10 afsnit, hvor C More viser to afsnit om ugen.

HARRY QUEBERT-AFFÆREN – PREMIERE PÅ C MORE DEN 1. NOVEMBER

Du kan allerede nu se de første tre episoder på Clipsource.

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment .Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.

• harry quebert
  • patrick dempsey

Du kan se C More på dit tv eller online. Ønsker du at se C More på dit tv, så skal du oprette dit C More abonnement hos din nuværende tv-leverandør. Du bestiller C More lettest ved at kontakte din nuværende tv-leverandør direkte. Kontakt din tv-leverandør.

Hvis du ønsker at se C More på din computer, iPad/iPhone, Android tablet/smartphone kan du købe adgang direkte på http://cmore.dk/signup/c-more-film-dk.