TO HÅRDKOGTE STRØMERE TILBAGE I TO PRISBELØNNEDE SERIER - DER ER DØMT CANADA NOIR PÅ C MORE

Pressemeddelelse   •   Feb 01, 2019 10:21 CET

Tim Roth er tilbage som den barske strømer Jim Worth i serien Tin Star på C More

C More blænder snart op for tredje sæson af den canadiske succes-serie Cardinal. En sørgende John Cardinal (Billy Campbell) plages efter sin kones død af en række ubesvarede spørgsmål omkring hendes død, samtidig med at han også skal være en god og stærk kollega for Lise Delorme (Karin Vanasse).

Cardinal får ikke lov at sørge i lang tid, før der dukker ondskabsfulde beskeder op. De påstår, at Cardinal var skyld i sin elskede hustrus formodede selvmord. Hans smerte forvandles til vrede, og han beslutter sig for i al hemmelighed at efterforske hendes død.

Som om det ikke var nok, så kastes Cardinal og Delorme ind i sagen om et brutalt dobbeltdrab og dermed også ind i jagten på deres hidtil farligste modstander.

CARDINAL SÆSON 3 – Premiere den 5. februar på C More (De første to sæsoner vender tilbage på C More samme dag).

Senere på måneden præsenterer C More endnu en succesfuld canadisk serie – nemlig anden sæson af Tin Star med Tim Roth i hovedrollen. Første sæson sluttede med, at sherif Jim Worth (Tim Roth) og hans familie var blevet knust at de hændelser, de gennemgik. Noget som bevirker, at datteren Anna (Abigail Lawrie) skyder Jim.

Den nye sæson begynder præcis hvor vi tog afsked med familien sidst. Hårdt såret er det en rasende Jim, der kæmper for at komme levende derfra i et forsøg på at finde sin kone Angel (Genevieve O'Reilly). En rædselsslagen Anna på flugt fra sine forældre søger ly hos den gudfrygtige Nickel-familie bestående af præsten Johan (John Lynch) og hans hustru Sarah (Anamaria Marinca) og datteren Rosa (Jenessa Grant).

Men den ”fredfyldte” familie gemmer på egne hemmeligheder, og inden længe tvinges Anna til at søge sin far om hjælp, da en dødsensfarlig trussel kommer til overfladen!

TIN STAR SÆSON 2 – Premiere den 22. februar på C More (Sæson 1 ligger også på C More).

De første to episoder af både Cardinal og Tin Star kan allerede nu ses på Clipsource.

Klik på https://clipsource.se/login og klik efterfølgende på http://clipsource.se/source/c-more-entertainment. Til højre på siden, under Kontakt, finder du Ansøg om adgang. Ansøg om at få adgang til C Mores indhold.