Over 3.400 virksomheder har nu slået deltidsjob op på Jobnet for Arbejdsgivere

Virksomheder fortsætter med at slå småjobs op

Job på få timer kan være en vej til fast beskæftigelse for mennesker fra kanten af arbejdsmarkedet. Over 3.400 virksomheder har nu slået deltidsjob op på Jobnet for Arbejdsgivere.

Det er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering, som har opgjort tallene for de job, som virksomhederne har slået op på Jobnet for Arbejdsgivere. Og her viser det sig også, at næsten 60 procent med timeangivelse.

Tendensen fra 2019 fortsætter, da 30% af disse jobopslag vedrører jobs på 15 timer eller derunder.

Fordelen for virksomheder er, at med et præcist timeantal åbnes der op for et større ansøgerfelt. Når jobannoncen på Jobnet.dk har et specifikt antal arbejdstimer, vil flere ledige, måske fra kanten af arbejdsmarkedet, kunne søge jobbet hos jer.

Virksomhed kan nemt og uden omkostninger opslå et job, som vises på jobnet.dk

Jobnet.dk har 4,5 millioner visninger af jobannoncer hver måned.

Se mere her

Tags

Cabi er et nonprofit videns-, netværks-, og formidlingshus med bevilling fra Beskæftigelsesministeriet. Vi arbejder for et socialt ansvarligt arbejdsmarked, hvor mennesker og virksomheder lykkes. Det gør vi ved at stille brugbar viden og operationelle værktøjer til rådighed for virksomheder og kommuner, der ønsker at fremme: