Nu lancerer Call me mobilt bredbånd med 4G

Pressemeddelelse  •  2012-08-20 09:08 CEST

I dag mandag d. 20. august åbner Call me op for mobilt bredbånd med 4G og lancerer to 4G-abonnementer med hhv. 10 GB eller 30 GB data.

Mobilt bredbånd med 4G er fremtidens internet – det er trådløst, fleksibelt og lynhurtigt. Mobilt bredbånd med 4G er et stort skridt inden for trådløs kommunikation, og netop derfor har der været meget snak om 4G-netværket de sidste par år. Indtil videre har Telia og TDC været de eneste udbydere af 4G i Danmark, men nu melder Call me sig på banen.  Product and Services Manager i Call me, Nikolaj Løwe, forklarer: ”Timingen er rigtig god nu. 4G-netværket er efterhånden så udbygget og dækningen på over 75 % af befolkningen så god, at vi mener, tiden er inde til at tilbyde danskerne lynhurtigt bredbånd, de kan tage med sig overalt.” Derfor åbner Call me d. 20. august op for 4G-netværket, der med downloadhastigheder på op til 40 Mbit/s, og uploadhastigheder på op til 20 Mbit/s er markant hurtigere end 3G-nettet. 4G gør online gaming og streaming af film, musik og tv let som en leg, og udfordrer dermed internetmarkedet. Products and Services Manager Nikolaj Løwe siger: ”Med lanceringen af 4G og hastigheder op til 40 Mbit/s forventer vi at tage kampen op med de faste forbindelser, og som en bonus har vi nu flere attraktive produkter at tilbyde vore egne loyale kunder”. Den høje hastighed på 4G-nettet gør det oplagt at bruge PC’en eller laptop’en som tv og hjemmebiograf og streame film og tv direkte fra nettet, og som en velkomstbonus giver Call me de første 30 dage TV2 Play med for 0 kr. ved bestilling af mobilt bredbånd med 4G.

Få trådløst 4G-netværk i hele huset

For at komme online på 4G-nettet skal du bruge et 4G-modem. Hos Call me kan du vælge en usb-dongle, der tilsluttes usb-porten på din PC, eller en wifi hotspot-router, der er en lille trådløs boks, der skaber et 4G hotspot og tillader op til 8 personer at være online samtidig på den samme 4G-forbindelse. Med wifi-routeren kan I komme på nettet med laptop, PC, tablet, smartphone og tv på samme forbindelse, og det er derfor en oplagt måde at skabe hurtigt og fleksibelt internet til hele familien – hvad enten I er ude eller hjemme.

Tal ordentligt - det koster ikke noget

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom