Marlink implementerer globalt HR-system fra CatalystOne

Pressemeddelelse   •   Nov 28, 2016 15:29 CET

Marlink valgte HR-system fra CatalystOne

Marlink skal sikre en god håndtering af sine medarbejdere globalt ved at implementere ensartede processer og rutiner, samt bedre oversigt. For at opnå dette benytter Marlink HR masterdata, kompetencekortlægning, understøttelse til medarbejdersamtaler og medarbejderundersøgelser fra CatalystOne.

Marlink vil også monitorerer fravær globalt med CatalystOne’s løsning for dette som lanceres i 2017.

"Vi ønsker en god oversigt over vores HR-processer og håber CatalystOne kan bidrage til at forenkle vores arbejde. Marlink er en global virksomhed med medarbejdere over hele verden med over 20 forskellige nationaliteter i selvskabet – derfor har vi behov for et HR-system der kan hjælpe os med at tage os godt af vores ansatte.

Marlink er en global virksomhed med medarbejdere over hele verden med over 20 forskellige nationaliteter i selvskabet – derfor har vi behov for et HR-system der kan hjælpe os med at tage os godt af vores ansatte." - Thonje Cock, HR Business Partner, Marlink AS

CatalystOne leverer cloud-baserede løsninger inden for HR og Human Capital Management som inkluderer Core HR, kompetenceudvikling, målstyring, kompensation og talentudvikling.
Vi er en af de førende leverandører til store og mellemstore virksomheder og opererer i Sverige, Norge, Danmark og Indien

Læs mere på vores HR-system på vores website: http://catalystone.dk/

Kommentarer (0)