Nu kan du designe din egen kaffekop hos Statoil

Fra i dag kan du designe din personlige termokop på alle Statoil stationer, der skilter med det. Koppen koster 59 kr. Det er endda inklusiv den første optankning med kaffe eller anden varm drik efter eget valg – og fremover kan du spare 33 %, hver gang koppen fyldes op, for det koster kun 12 kr. pr. gang mod normalt 18 kr.

For et år siden indførte Statoil smagsgaranti på alle sine kaffevarianter, så man fik pengene tilbage, hvis man ikke kunne lide stationens kaffe. Nu følger selskabet op med en termokop, som man kan gøre personlig ved at udsmykke den med egne fotos eller andre kreative ting.

Den nye termokop har en transparent dobbeltvæg, hvorimellem der kan indsættes et indlæg. Føler man sig ikke så kreativ, men alligevel godt kan lide forandring, så kan man vælge at udskifte det oprindelige indlæg med et af de fire færdigtrykte ark, som står fremme i Statoil butikken. Ellers er det let at designe sit eget indlæg ved at gå ind på Statoil Termokop Designer via statoil.dk/dinkop eller facebook.com/statoildanmark. Her kan man lynhurtigt kreere et indlæg efter eget hoved ved at følge fire enkle trin, og så er det bare at udskrive arket og montere det i koppen. Kun fantasien sætter grænser for, hvad man kan udsmykke ens kaffekop med – familien, sommerferien, hunden, katten, den eneste ene ...

Har man brug for hjælp til at montere det nye selvdesignede ark, så kan man få det på www.youtube.com/statoildanmark.

– Vi har store forventninger til kampagnen, siger marketingdirektør Jesper Hellberg, Statoil Fuel & Retail,  og opfordrer alle til at benytte denne sjove og unikke mulighed for at få en termokop med et helt personligt design.

Yderligere information:
Kategorichef Karin Danielsen, Statoil Fuel & Retail A/S, tlf. 4038 4392