Og de nominerede til CISUs initiativpris er...

CISUs bestyrelsen har udvalgt MUNDU, Skoleliv i Nepal og IDA – Global Development som nominerede til CISUs Initiativpris.

Prisen gives hvert år til en person eller organisation, som gør noget helt særligt i Danmark for at skabe opmærksomhed om udviklingssamarbejdet. Sammen med prisen får vinderen en statuette af kunstneren Jens Galschiøt og 10.000 kr.

Initiativprisen uddeles på CISUs generalforsamling den 6. april 2019. Det er deltagerne på generalforsamlingen, der afgør, hvilken organisation der vinder prisen. Ved at være med i konkurrencen får de tre organisationer mulighed for at komme og fortælle om hver deres flotte oplysningsarbejde her i Danmark. Så andre deltagende organisationer kan få god inspiration til, hvordan man kan lave anderledes oplysningsarbejde i Danmark.

Man kan læse mere om initiativprisen på CISUs hjemmeside her.

Tilmelding til generalforsamlinges findes her.

Følg også med på Facebook, hvor der løbende bliver opdateret med information om generalforsamlingen.