Conrad Elektronik introducerer Switch & Save

Conrad Elektronik introducerer Switch & Save

Switch & Save

Alle indkøbere hos de store virksomheder ved, at hver en krone tæller på bundlinjen. Har du et stramt budget og ønsker du ikke at købe mere end hvad du har brug for? Vi ønsker at hjælpe dig med at holde styr på dit budget, ved aktivt at tænke på vores "Switch & Save" ydelse. Med Switch & Save kan du spare penge ved at skifte dit yndlingsmærke ud med et andet mærke som er mere prisoverkommeligt. Disse mærker er vores egne mærker, herunder Voltcraft og Renkforce, som f.eks tilbyder multimetre og 3D-printere. Indenfor værktøj kan vi tilbyde fremragende muligheder med Toolcraft. Vedrørende batterier så har vi Conrad Energy, hvor at vi kan tilbyde et meget stort udvalg. Kort sagt, med tusindvis af produkter indenfor flere grupper, så kan vi tilbyde et passende alternativ til dine favorit mærker.

Hvorfor ændre mærke?

• Tusindvis af alternativer til Premium-mærker i flere forskellige produktgrupper
  • Kvalitetssikring på grund af streng tysk kvalitetskontrol
  • Pålidelig oplevelse gennem hundredvis af brugeranmeldelser