Conrad Business Supplies lancerer “TRU Components” som nyt varemærke inden for elektroniske komponenter og tilbehør

Hirschau, Tyskland – Conrad Business Supplies introducerer “TRU Components” som et stærkt, nyt varemærke specifikt for aktive og passive komponenter samt elektromekanik, kabler og ledninger.

“TRU Components” brandet står for høj kvalitet og state-of-the-art produkter, der imødekommer de professionelle brugeres krav – lige fra ingeniører og designhuse over R&D i elektrotekniske virksomheder og universiteter til anerkendte producenter og volumenindkøbere inden for områder som automotive, medico og informationsteknologi.

“Til vores nye brand “TRU Components” – Parts for Your Ideas søger vi konstant verdens bedste producenter og leverandører. For at kunne tilbyde vores kunder den højeste kvalitet til de mest krævende applikationer bliver produkterne fremstillet efter de standarder, som er beskrevet i FBDI (Det Tyske Forbund af Komponentdistributører), og alle indkøb samt distribution sker under certificerede ESD-sikre forhold”, siger Tim Schlecht, Senior Expert, Electrical Components, Corporate Purchasing, Business Unit Private Label, hos Conrad Business Supplies.

For at udbrede fordelene i “TRU Components” produkterne til en bredere kundegruppe – fra designhuse til store koncerner – tilbydes individuelle komponenter, kvanta til nulserier samt komplette forsyningsløsninger. Der er ingen minimumsgrænser for ordrer under “TRU Components” varemærket. Desuden er det samlede “TRU Components” udbud til rådighed til attraktive volumenpriser.

Ud over det omfattende udbud under “TRU Components” produkt-brandet, supporterer Conrad Business Supplies sine kunder med omfattende rådgivning og konsulentydelser. Virksomheden bruger i den sammenhæng sit erfarne kundeservice-team til at hjælpe brugerne til at finde de bedste produkter til deres projekter.

“TRU Components” produkterne er tilgængelige i Europa eller resten af verden på https://www.conradelektronik.dk. Alternativt kan produkterne også bestilles via kundeservice eller gennem de lokale kontorer. Alle produkter leveres i bæredygtige og kundevenlige emballager.

For mere information, besøg venligst https://www.conradelektronik.dk/tpl.htm?websale8=conrad-dk&tpl=../ws-customer-02-aa/landingpages/brands/tru_components.html

Slut

Om Conrad Electronic

Conrad Electronic er en tysk familieejet virksomhed, der blev grundlagt i 1923. Conrad opererer i 17 lande med distribution gennem lokale datterselskaber og salgskanaler med over 4.000 ansatte. Virksomheden distribuerer sine produkter til kunder i 150 lande verden over.

Conrad Electronics stadigt stigende produktudvalg inkluderer en alsidig og omfattende portefølje fra førende og eksklusive mærker lige fra de mindste komponenter til serier af værktøj og fra de seneste forbrugerprodukter til computere og kommunikationsteknologier.

Conrad Electronic er en stærk og innovativ partner for både business- og private kunder. Til understøttelse af sit store produktudvalg tilbyder Conrad Electronic er stort udvalg af services, der tilbydes både online og gennem lokale salgskontorer og butikker samt e-procurement og via virksomhedens egen lokale salgsstyrke. Conrad er værdsat som en troværdig partner, der leverer services af høj kvalitet til mange førende virksomheder på en lang række markeder.

Siden slutningen af 2013 har Conrad rådet over ESD-sikrede logistikfaciliteter, der er certificeret af TÜV Nord efter DIN EN 61340-5-1, ligesom virksomheden nu har et state-of-the-art elektrostatisk beskyttet område (EPA).

Conrad blev etableret i Danmark i 2012 og kan besøges online på conradelektronik.dk.

Kontakt for redaktører:

Stefanie Roth, Conrad Electronic

Tel: +49 (0) 96 22 30 42 81
Email: stefanie.roth@conrad.de Websted: conradelektronik.dk

Udstedt af:

Birgit Schoeniger, Publitek

Telefon: +44 (0) 208 429 6554

E-mail:birgit.schoeniger@publitek.com

Websted: publitek.com

I over 90 år har Conrad leveret teknik til private såvel som firmaer i Europa. Familievirksomheden blev grundlagt i 1923 i Berlin og har siden 1946 haft sit hovedekontor i Hirschau, Bayern. Lidt efter lidt har den privatejede virksomhed udviklet sig fra at være en lille specialiceret forhandler af elektroniske komponenter til i dag at være Europas største forhandler af elektronik og teknik. Men altid med samme tanke – Vi giver dig forudsætningen for dine grænseløse teknologiske skabelser!