Flere og flere gadgets sælges som firmagaver

Blogindlæg   •   Mar 02, 2012 10:42 CET

Hos CoolStuff oplever vi at flere og flere virksomheder køber vores produkter, og en del af disse kontakter os med henblik på at købe sjove og anderledes firmagaver til deres medarbejdere.

Vi tror selv på at folk er trætte at gavekurve med vin og chokolade. Nuvel, der er intet galt med en god omgang chokolade, men ærlig talt - hvad slår en god og sjov gadget?

I Danmark er firmagaver jo ret almindeligt, og det er næsten reglen at medarbejderne får en stor gave hvert år til jul, nytår og vd fødselsdage. Skattereglerne blev også lavet om sidste år, så gavens værdi nu kan være op til 1.000 kr før der skal indberettes til SKAT. En anden ting man skal være opmærksom på er, at det er gavemodtageren der skal indberette det.

Hos CoolStuff skal vil vi arbejde hårdt på at finde endnu flere gadgets som passer til firmagaver. Vi hjælper også gerne virksomheder med at lave en samlet pakke der kan overraske og glæde modtagerne.

En af de ting som sælger godt er vores altid populære chokoladefontæne.

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.