Årets alternative julegaver

Pressemeddelelse   •   Nov 18, 2011 09:32 CET

Igen i år vil december være præget af julestress forårsaget af gaver, der skal købes i sidste øjeblik. En af de største udfordringer, som kan give den hårdeste negl hovedpine, er at finde på noget nyt og spændende.

I år er det slut med kedelige sokker, slips og almindelige køkkenredskaber. Webshoppen CoolStuff.dk giver her et bud på 3 anderledes julegaver.

Julesalget er allerede startet. I en måneds tid har omsætningen været over dobbelt så stor som normalt, og der tegner sig allerede en tendens for hvilke produkter der er populære i år fortæller Nikolaj Astrup Madsen, Country Manager fra Coolstuff.dk.

De tre produkter der kan gå hen og blive årets alternative julegave er:

Snug Rug
Et tæppe med ærmer, så man kan holde varmen og gøre lige hvad man!
Pris: 259 kr.

Withings Wifi Badevægt
En smart badevægt der overfører data til din iphone eller computer, så du kan følge med i vægten og fedtprocent
Pris: 1.225 kr.

Chokoladefontæne
En fontæne som lader chokoladen rinde, så du kan for eksempel kan dyppe frugt i chokoladen!
Pris: 279 kr.

CoolStuff drives af virksomheden Omander & Co AB, Danmark, Filial af som har været aktiv på Internettet siden 1999. Vores målsætning er at tilbyde vores kunder de cooleste, flotteste og mest innovative gadgets på markedet. Derfor mener vi at have "Danmarks køligste gadgets"! Vi arbejder løbende på at finde nye gadgets og forbedre sortimentet. Kontakt os gerne, hvis du har kendskab til et produkt, du mener vi bør sælge!