Bærbare højtalere til sommerfesterne

Pressemeddelelse   •   Jul 22, 2013 14:18 CEST

Har du alt til din havefest undtagen musikken? Savner du lidt hygge-musik på stranden? Skal der sættes gang i festivalcampingpladsen med lidt musik? Er mobiltelefonens højtalere ikke nok til at løse dette? Så har vi har fundet et par løsninger til dig i forskellige prisklasser, så du kan få musik i livet igen!

ION Block Rocker

Block Rockeren er en bærbar forstærker og højttaler med fed lyd! Tilslut blot din mobil, MP3 afspiller eller en anden lydkilde og skru op for lyden, så er du i gang. Du kan endda tilslutte vis Bluetooth! Det genopladelige batteri holder i over 12 timer, og den kan også tilsluttes direkte i strømstik. Den vejer ca. 10 kg, men transporteres let via de påmonterede hjul og håndtag.

Flydende højtaler

Denne flydende vandtætte højttaler tilsluttes trådløst til din mobil, MP3-afspiller, computer osv. Perfekt, når du vil lytte til musik i poolen, badekarret, haven m.m., men er bange for at tabe mobilen i vandet! Kører på AA-batterier, og er på størrelse med en lille bold med diameteren 15 cm.

MyAmp højtaler

Bærbar højttaler designet som en Marshall-forstærker i miniformat! Perfekt til at medbringe på skovturen, stranden, festivalpladsen, osv. Tilslut blot din mobil eller MP3 afspiller til MyAmp højtaleren, og så er der fest! Den kører på sædvanlige AA-batterier, og vejer kun 420 gr.

Øl-anker højtaler

Lille genopladelig højttaler, der ligner et øl-anker. Øl-ankeret skal blot tilsluttes mobilen eller MP3 afspilleren, og så er du igang. Den oplades via USB, og klarer 1,5-4 timer på en opladning, alt afhængig af volume.