Camping på luxus-måden

Pressemeddelelse   •   Jun 19, 2013 11:26 CEST

Er du én af dem der undgår campingture, fordi du ikke kan undvære det moderne livs fornødenheder? Kan du ikke undvære mobilen, sengen, eller bruseren? Så har vi her samlet forskellige gadgets, der kan gøre din campingtur mere luxus - uden at tage meget plads i campingrygsækken!

Solcelle Oplader Deluxe

Er din største frygt ikke at kunne komme i kontakt med omverdenen? Så har du her løsningen: Smart solcelle oplader, som efter otte timer i solen rækker til ca. to opladninger af din smartphone eller tablet. Kan også oplade flere enheder samtidig. Et soleklart produkt til campisten, der ikke kan undvære det daglige Facebook-fix.

Sea To Summit Pocket Shower

Kan du ikke undvære det daglige brusebad? Så tag dit brusebad i det fri! Hæng Pocket Shower'en op i et træ, og lad solen varme vandet gennem den sorte overflade - så er den klar til brug! DEnne lille gadget vejer kun 120 gram, men kan rumme 10 liter vand, som er nok til 8 minutters brusebad.

Grilliput

Er du ikke så fiks til at lave mad over bål? Så tag verdens mest kompakte grillrist med på campingturen! Sammenklappet ligner den et rør, og den måler blot 28 cm x 2,2 cm. Nem at samle, skille ad og rengøre! Og hvis du ikke vil bruge den henover bålets gløder, kan du tilkøbe en lille grill-skål, som du kan bruge kul i.

Grandpa's Firefork

Skal det være lift mere oldschool, men stadigvæk mere luxus end at sætte en pølse på en pind, så anvend Grandpa´s FireFork - let og komfortabelt konstrueret af et eneste stykke ståltråd. Du kan sætte den fast på alle former for pinde, og du behøver ikke snitte dem til først! Go-go grill! Passer også perfekt til skumfiduser.

Wicked Wedge

Klarer din ryg ikke jordens uvenlige hårdhed? Endelig findes der en enkel måde at få rygstøtte (oppustelig) under alle sommerens udendørsaktiviteter. Perfekt til campingturen, og alle andre ture uden stole! Wicked Wedge er som en solstol og et badehåndklæde i ét. Den fylder ikke mere end en bog, når den ikke er pustet op, og vejer kun 570 gram.

Superhængekøje

Vil du lidt længere op over jorden? Så medbring Superhængekøjen - fremstillet i sort nylon og så lille, at du kan opbevare den i mappen, lommen, håndtasken eller madkassen. Du skal blot hægte den på noget, der kan holde til din vægt (eller tvinge to venner til at holde den), og så ellers hoppe op i den og læne dig tilbage og nyde camping-livet!

Mangler du flere gadgets til at overtale dig til at campinglivet kan være skønt? Så se flere forslag på CoolStuff.dk.