CoolStuff gør klar til fastelavn!

Pressemeddelelse   •   Feb 09, 2017 09:00 CET

Bliver det boller eller ballade i år? På CoolStuff har vi fyldt hylderne godt op inden årets fastelavn! Vi begyndte at sælge udklædningstøj for to år siden og har haft størst fokus på Halloween, men i år satser vi for første gang på fastelavn. Udklædning er jo så meget andet end væmmelige zombier og skeletter!

Til børn med storslåede planer har vi superheltedragter – forbered dig på at redde verden som Superman eller Spiderman! Eller hvorfor ikke forvandle dig til Batman, klar til at bekæmpe ondskaben i Gotham City?

Hvis du er mere til at redde verden med elverstøv og snebolde, kan du klæde dig ud som den flotte snedronning Elsa eller en sød elverprinsesse. Alle ved jo, at elvere ikke engang behøver en kappe for at kunne flyve! Ellers er prinsesse Leia, den seje Rey eller en stormtrooper fra Star Wars altid sikre kostumevalg!

Føler du, at du er vokset fra boller og ballade? Så hold en fastelavnsfest i stedet! Hvad enten dit mål er at være festens farligste eller sjoveste person, finder du med garanti tøjet hos os! En sexet superhelt, en hed prinsesse på jagt efter sin drømmeprins eller en sej livredder gør dig garanteret til festens midtpunkt! Og den sjoveste feststemning skaber du selvfølgelig med en oppustelig dragt – glid ind som en flot hest eller en magisk enhjørning! Har du nogensinde hørt om en enhjørning, der har haft en kedelig fest?!

Ved du ikke rigtigt, hvordan du skal fejre fastelavn? Så tjek vores store udvalg af smarte, sjove og seje udklædningsdragter til alle aldre her!

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk