CoolStuff tilbyder levering i specialdesignede kister til Halloween!

Pressemeddelelse   •   Sep 23, 2015 14:54 CEST

Som den første butik i verden tilbyder gadgetshoppen CoolStuff levering af deres Halloween-produkter i specialdesignede ligkister. Denne leveringsservice vil være tilgængelig i løbet af Halloween 2015 og koster den interesserede 39.995 kroner.

Landeansvarlig Pernille Bro fra CoolStuff.dk fortæller:

"Al ære til en almindelig pakke, men jeg tror, vi er de eneste i verden, der tilbyder denne service. Vi er stolte over at være en butik, der tør indkøbe og tro på de der virkelig usædvanlige, unikke og sjove produkter. Så hvorfor ikke tænke på samme måde med hensyn til vores leverancer?"

Med denne service får kunderne mulighed for at få deres Halloween-ting og leveret i en unik ligkiste. Kisten er specialfremstillet i et begrænset antal og designet specielt til CoolStuff. Den har et unikt udseende med blank, sort lak, orange interiør, et bastant låg, en unik pude, indfræst CoolStuff-logo, specialgraveret navneskilt med ordregiverens navn samt robuste håndtag.

CoolStuff satser stort til Halloween og øger sit sortiment med flere produkter end nogensinde før. I butikken findes alt fra kostumer, parykker og sminke til diverse seje skrækrekvisitter, som med garanti vil løfte Halloween-festen til et nyt niveau.

Leveringsservicen lanceres i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Tyskland, og CoolStuff har produceret en gravalvorlig produktvideo, som viser fordelene ved at få sine Halloween-produkter leveret i en kiste.

Filmen er tilgængelig på hjemmesiden og på deres Youtube kanal. Du kan finde flere informationer om levering i specialdesignede kister på coolstuff.dk

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets, oplevelser og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.