De bedste nytårsgadgets!

Pressemeddelelse   •   Dec 19, 2013 13:08 CET

Mangler du de sidste ting til at pimpe nytårsfesten op med, så har vi her samlet lidt coole produkter til dig, som får årets nytårsfest til at blive ekstra mindeværdig!

Isstjerner med lys til at velkomme gæsterne

Festen starter allerede når gæsterne står uden for døren, så hvorfor ikke give dem et smukt syn! Smuk lampe af skabt af is og formet som en stjerne! Frys formen med vand i, tag den ud og tænd et stearinlys i den. Du har nu en magisk have eller opgang, der byder gæsterne velkomne, mens isen langsomt smelter.

Wild Hibiscus blomster i sirup til velkomstdrinken

Enhver god fest starter med en velkomstdrink. Velkomst drinken's smag er vigtig, men også den's fremtoning. Pynt den med en smuk hibiscus blomst, der langsomt folder sig ud i glasset når der hældes bobler over den - smukt!

Vinturi vinilter til middagens vin

Der findes mange måder at ilte vinen på, men det er ikke altid man har tid til det. Denne gadget ilter vinen direkte ved bordet når vinen hældes i glasset. Tidsbesparende OG det ser super proffesionelt ud! Og Vinturi kan selvfølgelig også anvendes, hvis man hellere vil hælde vinen over i en vinkaraffel og servere den således.

Chokolade fontæne til at gøre desserten lækker

En chokoladefontæne kan pimpe ethvert dessertbord op! Find din yndlingssnack frem: frugt, nødder, kiks, brød, lakrids - kun fantasien sætter grænser, og lad chokoladen flyde! Det ser smukt ud, og smager himmelsk!

Champagne cooler til at køle midnatschampagnen

Champagne er nærmest obligatorisk kl. tolv midnat på nytårsaften, og den fortjener en smuk præsentation, der samtidigt køler den til den perfekte temperatur. Frys formen med vand og evt. pynt i, tag den færdige cooler ud, og server champagnen med manér!

Husk at man kan bestille frem til d. 27. december før kl. 15, og have varerne til nytår! Se flere nytårsgadgetsCoolStuff.dk.

PDF-dokument Word-dokument