Find de sjoveste konfirmationsgaver på CoolStuff!

Pressemeddelelse   •   Apr 11, 2017 08:00 CEST

Foråret er konfirmationstid! Og på Coolstuff har vi naturligvis samlet nogle sjove og anderledes gaveidéer, der passer perfekt til konfirmanden!

Vi du give penge, men synes, at det er lidt kedeligt at dukke op med en kuvert? Så læg pengene i en flot gaveæske, som giver modtageren hovedbrud – i IQ-Box ligger pengene gemt, indtil modtageren finder ud af, hvordan man åbner æsken! Er konfirmanden mere vild med puzzles, er den sjove Money Maze en oplagt gave! Lås pengene inde i labyrinten. For at få fat i dem skal modtageren vende og dreje terningen, så kuglen kan rulle igennem labyrinten!

Vil du have et endnu mere opfindsomt tips? Vores sjove Candy Grabber kan bruges til andet end slik – læg de sedler, du vil give i gave, ned i den, og lad modtageren bakse med gribekloen for at få pengene ud!

De sejeste og sjoveste konfirmationsgaver til sommeren er et airboard eller en mini-segway! De er perfekte at trille ud i sommervarmen på – både hurtigere og betydeligt sjovere end at gå hjem til vennerne eller ud i byen!

Til konfirmanden, som skal opleve verden i sommerferien, er Scratch Map en super god gave! På kortet skraber man de lande, som man har rejst til, og skaber på den måde et personligt og farverigt verdenskort! Man kan også opleve en helt anden verden med et par sjove VR-briller! Ved hjælp af en almindelig mobiltelefon kan man spille virtual reality-spil og udforske nye flotte verdener!

Er det dig, der skal arrangere konfirmationsfesten? Feststemningen indfinder sig straks med vores KitchPro Chokoladefontæne! Servér frugt og slik, og lad gæsterne dyppe godterne i en lækker chokolade! Og du kan naturligvis ikke holde fest uden musik – med Vooni CityRocker har du et kraftfuldt og mobilt højttalersystem, der lader musikken pumpe hele aftenen!

Er du stadig i tvivl om, hvad du skal give konfirmanden? Her finder du vores bedste gaveidéer til konfirmationen – og vi tør godt love, at her findes noget for alle!

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.