Glem chokoladen – CoolStuff har de bedste gaver til valentinsdag!

Pressemeddelelse   •   Jan 25, 2017 09:00 CET

Roser er røde, violer er blå – men noget sjovere end roser og chokolade kan din elskede vel få?! På CoolStuff har vi fyldt hylderne op med gaver til valentinsdag – perfekt hvis du vil give en mere fantasifuld gave end den sædvanlige blomst!

Overrask din partner med 52 Weeks of Romance – et romantisk spil, der varer betydeligt længere end blomster og chokolade! Hver uge skiftes I til at trække en opgave, som I skal overraske hinanden med. Der garanteres et helt år fyldt med romantik, passion og hygge!

Vil du alligevel gerne give en blomst, så få fat i en, der aldrig visner! En af vores topsælgere er den smukke Guldrose: en rigtig rose, der er blevet belagt med 24 karat guld! Derfor er hver eneste rose unik, og den leveres i en eksklusiv gaveæske med satinpude og ægthedsbevis. Der er ikke meget, der siger ægte kærlighed som guld og roser!

Er du single? Intet problem! Forkæl dig selv med en kærlighedsfyldt gave – den seje Emojibator er den vibrerende grøntsag, der stiller dine kødelige behov! Den der populære og flirtende emoji er trådt ud af mobiltelefonen og blevet en diskret, men særdeles god vibrator! Perfekt når du vil skabe nydelse og passion på egen hånd!

På CoolStuff er udbuddet af anderledes, flotte og romantiske produkter større end nogensinde – her er noget for alle på valentinsdag!

CoolStuff - Danmarks køligste gadgets! Vi sælger sjove gadgets, gaver, USB gadgets og gaver på internettet. Målet er at tilbyde vores kunder de fedeste, flotteste og med innovative gadgets på markedet. Vi arbejder konstant på at finde nye og spændende gadget, så vi kan udbygge vores sortiment. For mere info besøg www.CoolStuff.dk