Julegaven til hende!

Pressemeddelelse   •   Nov 15, 2013 08:58 CET

Har du ikke købt julegaven til hende endnu, eller mangler du en ekstra ting? Så er det ved at være på tide med kun 20 dage igen til juleaften. Flere undersøgelser fortæller at kvinderne køber julegaverne først - og så kommer mændene, der desperat køber julegaver så sent som overhovedet muligt!

Kærestegaven kan være den sværeste at finde på - og hvad giver man til kvinden der har alt? ”Stirr - Den Automatiske sovsepisker var en kæmpe succes sidste år og igen i år ser det ud som om at den bliver en storsælger” fortæller den danske Country Manager Pernille Hansen fra webshoppen CoolStuff.dk, Hun tilføjer også at CoolStuff.dk har mange andre gadgets, som næsten med garanti kan være den perfekte julegave til hende: "Personligt er min favorit-gave tæppet Snug Rug, der ligger i min sofa året rundt"

Vi har samlet lidt inspiration fra CoolStuff.dk til årets julegave til hende:

Slippies

Slippies er verdens dejligste varmetøfler! Sæt dem ind i mikroen og 90 sekunder senere har du et par superbløde og varme tøfler, som holder varmen i ca. 2 timer! Varmen holdes inde i hørfrøene som er syet ind i bunden af skoende. Findes endda i en variant hvor hørfrøposen kan tages ud, så de også kan anvendes som almindelige hjemmesko! Findes i flere farver.

Spa Jelly Bath

Et spa-ophold kan være ret dyrt - men med Spa Jelly Bath kan du lave badekarret om til et skønt kurbad. Jelly'en skabes af et pulver som blandes direkte i badevandet, og jelly'en holder endda vandet varmt længere, så oplevelsen varer endnu længere! Tilføj da selv levende lys, musik, rødvin, og hvad der ellers hører sig til!

Hængende blomsterkrukke

Hæng dine planter op med bunden i vejret i denne seje hængende blomsterkrukke fra Boskke, der hindrer plantejorden i at falde ud. Lavet i et smukt og enkelt design som pynter i ethvert hjem - og så behøver du oven i købet kun at vande planterne 1-2 gange i måneden! Findes i 2 størrelser.

Travalo Parfumerefill

Slæber din kæreste altid rundt på undlingsparfumen på 200 ml i håndtasken? Så er løsningen lige her: Travalo Parfumerefill er en lille sprayflaske med et meget enkelt påfyldningssystem. Lige til at fylde med  yndlingsparfumen og spraye med, når man har brug for at blive opfrisket.

Aladdin Tekrus To Go

Aladdin Tekrus er lige til at have med på farten! Holder drikken varm, tåler mikroovn og har en smart tebeholder, som kan trækkes både op og ned, så du kan lave din te, når du vil! Fungerer både til løs te og te-poser - og skulle du ønske det - også til groftmalende kaffebønner! Passer til standart bil-kopholdere.

Kærligheds piller

Små piller med en lille seddel indeni, der kan åbnes. Skriv forskellige beskeder på den lille seddel og giv pillerne til én, som du holder af og gerne vil sige en masse søde ting til! Så har hun sin helt egen kærlighedsmedecin som hun kan tage, når hun har brug for kærlige ord!

Fandt du ikke det du ledte efter? Så se flere gaver til hende på CoolStuff.dk