Strandtur med gadgets

Pressemeddelelse   •   Jul 22, 2013 15:44 CEST

Er strandturen altid plaget af billeder om sand i mobilen, hårde overflader og alt for mange værdifulde ting man skal have et øje på? Så har vi her samlet lidt gadgets, som kan gøre strandturen mere behagelig, så du kun behøver at tænke på nydelsen!

Vandtætte etuier

Aldrig mere sand eller vand i mobilen, MP3 afspilleren eller digitalkameraet! Anvend disse vandtætte etuier til at tage fotos under vandet, lytte til musik på stranden eller i vandet, eller opbevar andre værdifulde genstande i dem!

LifeProof Nüüd iPad-cover

iPad-cover, som er vand- og sand-tæt og desuden stødfast, helt uden at det går ud over brugervenligheden! Alle knapper og porte er tilgængelige - så du kan anvende headset, tage billeder osv. Passer til iPad generation 2, 3 og 4.

TanSafe

Gem dine penge, nøgler, mindre mobiltelefoner, osv. effektivt i denne solcremelignende tube, der for udefrakommende ser komplet værdiløs ud (med mindre de mangler solcreme). Perfekt på stranden og ved poolen, så du undgår at skulle have et øje åbnet hele tiden!

Yield Picnic Taske

Din bedste ven til sommerens udedørshygge: Yield picnic taske! Et enkelt træk i lynlåsen er alt hvad det kræver at forvandle picnic tasken til et skovturs- eller strandtæppe! Endeligt er der plads til strandting i tasken, da det ikke er fyldt op af tæppet!

Wicked Wedge

Let-oppustelig rygstøtte og tæppe i et! Man kan placere rygstøtten i to positioner; en halvliggende, og en hvor du sidder med oprejst ryg. Det slidstærke ruskindslignende materiale er behageligt selv når det er varmt. Wicked Wedge er perfekt til stranden, skovtur, poolen, festival - you name it!

Vil du se flere bud på strand-gadgets, så gå ind på coolstuff.dk og tjek udvalget ud!