Nyt lanceringskoncept | The Collection Cosentino® 2020

Cosentino præsenterer The Collection | Dekton® 2020

The Collection

Den førende, globale producent af innovative overflader til arkitektur og design, Cosentino, sætter med ’The Collection’ en helt ny dagsorden for lancering af nye farver og serier. Ambitionen er at skabe unikke kollektioner af banebrydende, eksklusive designs – og at give disse et markant afsæt ved at lancere og markedsføre dem samlet under konceptet ’The Collection’, som fremadrettet bliver én samlet platform hvorfra Cosentino afslører såvel nye serier og farver på tværs af virksomhedens 3 bærende brands: Dekton®, Silestone® og Sensa by Cosentino®.

Den nye systematik afspejles i en målrettet segmentering, som samtidig betyder at udvalgte kollektioner kun bliver tilgængelige hos udvalgte forhandlere, som er en del af Cosentinos loyalitetsprogrammer.

The Collection Dekton® 2020

Det innovative tiltag starter i år med den globale lancering af ’The Collection Dekton® 2020’, hvor avantgarde designs, nye farveholdninger og iøjnefaldende features fra 4 smukke delkollektioner med vidt forskellige udtryk mødes og smelter sammen til en helhed.

Mest markant er den levende, foranderlige elegance fra Dekton® Liquid, som er designet af det London-baserede designstudio PATTERNITY og allerede ved prælanceringen på Miami Design Forum i slutningen af 2019 skabte store forventninger.

Også Dekton® Chromica designet i samarbejde med Daniel Germani Designs, skiller sig ud og indfanger naturens skrøbelighed i smukke naturnuancer, lige som den tredje markante nyhed,

Avant-Garde’20, fanger opmærksomheden med farverige, avancerede farvekombinationer, som er designet til at skabe anderledes, iøjnefaldende interiørdesign.

Sidst men ikke mindst rundes ’The Collection Dekton® 2020’ af med nye, neutrale farver, der skaber ro og fleksibilitet målrettet klassiske indretninger i neutrale farveskalaer, samlet i kollektionen Portfolio’20.

De 4 designlinjer præsenteres online over de kommende uger. Se mere på www.cosentino.com/da-dk/nyheder.