Årets KIWI-butik ligger i Ullerslev på Fyn

Pressemeddelelse   •   Jun 08, 2016 15:24 CEST

På billedet ses distriktschef Morten Møller sammen med butikschef i Ullerslev, Susanne Axelgaard

Med godt humør, en utrolig god stemning i butikken, og tocifret salgsvækst i 2015 og 2016 til dato har butikschef i KIWI Ullerslev, Susanne Axelgaard, lagt en stil, som netop har sikret butikken på Fyn titlen som ’Årets butik 2016’.

Danmarks bedste KIWI-butik findes i Ullerslev på Fyn. Det står klart, efter den voksende discountkæde i sidste uge afholdt sin årlige ’KIWI-aden’, som er en stort festdag for medarbejderne, og hér blandt andet uddelte prisen ’Årets butik 2016’.

Bag butikken i Ullerslev står butikschef Susanne Axelgaard og souschef Pierre Torp, som sammen med medarbejderne har skabt en succesfuld discountbutik med en stærk lokal opbakning fra kunderne.

”Susanne gør det utrolig godt, og det er tydeligt, at hun bakkes 100 procent op af sit hold af medarbejdere. Butikken er dynamisk, og der er altid inspiration at hente for kunderne, der altid bliver mødt med et smil og god service fra personalet. Og så er Susanne ikke bleg for at træde til og hjælpe sine kollegaer i andre butikker, når der er behov for det. Det er bemærkelsesværdigt og eksemplarisk”, siger kædedirektør i KIWI, Carsten Hansen, og fortsætter:

”Både når vi ser på tallene for salget og på butikkens evne til at leve op til de faste deadlines, der er for at sikre optimal drift og den bedste kundeoplevelse, så ligger KIWI Ullerslev helt i top. Det er helt sikkert også derfor, at butikken og personalet er så vellidt af kunderne”.

Med prisen som ’Årets butik 2016’ kan Susanne Axelgaard og hendes hold af 25 medarbejdere se frem til en tur til Norge med alt betalt. Her vil de – ud over at få en fornøjelig tur og et velfortjent afbræk fra hverdagen – få mulighed for at hente inspiration ved butiksbesøg hos KIWI Norge som en af landets største dagligvarekæder.

Carsten Hansen, kædedirektør i KIWI, telefon 2541 2650.

Om KIWI

KIWI er danskernes lokale discountbutik. I dag findes 96 KIWI discountbutikker i Danmark – herunder Danmarks største discountbutikker med bl.a. KIWI Bøsbrovej i Randers. KIWI er den førende discountkæde, når det kommer til energi- og miljøvenlige butikker, og fik som den første discountkæde i Danmark Svanemærkede butikker. De første butikker åbnede i 2008 i Jylland og på Fyn. Virksomheden er ejet af Dagrofa og beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere i Danmark. Som et særligt tilbud i discountmarkedet har KIWI et fordelsprogram med KIWIkort.

Læs mere: www.kiwi.dk.

Dagrofa koncernen omsætter for ca. 20 milliarder om året og beskæftiger ca. 7.000 ansatte. Koncernen består i dag af profilhusene MENY, KIWI, SPAR, Min Købmand, Let-Køb samt Foodservice Danmark og Dagrofa Logistik.