Ny serie samlekort fra Disney nu i Dagrofas dagligvarebutikker

Pressemeddelelse   •   Aug 10, 2015 11:00 CEST

Børn og barnlige sjæle kan glæde sig til en ny unik serie samlekort fra Disney og Disney/Pixar, der kun kan fås i Dagrofas ca. 600 dagligvarebutikker, hhv. MENY, SPAR, Min Købmand og KIWI. Kortene er i butikkerne fra uge 33 og følger gratis med ved køb af varer for 100 kr.

Lørdag den 8. august 2015 lancerede Dagrofa i samarbejde med Disney og Disney/Pixar en helt ny serie samlekort til landets børnefamilier, når de handler ind i ca. 600 Dagrofa dagligvarebutikker.

Kortene bygger på Disney og Disney/Pixars populære og kendte universer, lige fra Biler, Big Hero 6 og Frost til den seneste nyhed fra Disney, Inderst Inde, der har danmarkspremiere den 27. august 2015. De unikke samlekort bliver tilbudt hver gang, der handles for 100 kr. i kæderne MENY, SPAR, Min Købmand og KIWI.

“Vi er rigtig glade for samarbejdet med Disney og Disney/Pixar. Alle børn og voksne kender jo de fantastiske figurer fra Disney, så vi er stolte af at kunne tilbyde vores yngre kunder en spændende oplevelse, når de er med deres forældre ude at handle. Vi arbejder altid på at give vores kunder, børn som voksne, en rigtig god oplevelse, når de handler i vores butikker”, siger marketing- og onlinedirektør, Christian Higraff i Købmandshuset.

Udover de unikke samlekort indeholder pakkerne med kort også muligheden for at vinde spændende præmier. Nogle af pakkerne indeholder nemlig kodekort, som giver adgang til Disney og Disney/Pixars univers med download af e-bøger. Hovedpræmien er en VIP tur for fire personer til Disneyland Paris.

Der er i alt 126 samlekort i samlingen. En pakke med fire samlekort bliver tilbudt kunder i Dagrofas dagligvarekæder, hver gang de handler for 100 kr. Derudover er der mulighed for at købe en samlemappe til 29,95 kr. Kampagnen løber i otte uger og starter den 8. august 2015.

Dagrofa koncernen er en af Danmarks største virksomheder indenfor fødevarer og omsætter for godt 19 milliarder om året og beskæftiger ca. 7.000 ansatte i Danmark og Grønland. Koncernen har tre forretningsområder; detail, grossist og foodservice. Indenfor detail er der to profilhuse KIWI og KøbmandsHuset, der består af Danmarks nye fødevaremarked MENY, Min Købmand og Let-køb. SuperGros er vores grossistforretning og er Danmarks største. Foodservice Danmark sælger fødevarer til kantiner, kiosker, cafeer og hoteller og er førende på markedet. Dagrofa driver derudover også Grønlands ledende detailkæde Pisiffik.