Få gode råd om work-life balance

Nyhed   •   Jan 22, 2018 07:00 CET

Er du selvstændigt erhvervsdrivende er problemet ydermere udbredt. Som selvstændig erhvervsdrivende er det svært ikke at tænke på ens arbejdsopgaver 24 timer i døgnet. Men det er væsentligt, at du får koblet af, for ellers kan det få uoverskuelige konsekvenser. Derfor afholder DANA – a kassen for selvstændige en række arrangementer over hele landet om, hvordan man som selvstændig skaber den bedst mulige balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Der er fire arrangementer og de finder sted den:

1. marts 2018 kl. 08:00 i Værløse

7. marts 2018 kl. 17:00 i Aalborg

8. marts 2018 kl. 09:00 i Aarhus

14. marts 2018 kl. 09:00 i Odense

Indlægsholder er forfatter og foredragsholder Tine Cranil. Tine Cranil har en baggrund som erhvervspsykolog og arbejdede i en årrække, som Human Ressource konsulent i en international virksomhed. Hun startede for 8 år siden egen konsulentvirksomhed, der fungerer som en full-service personaleafdeling, som assisterer virksomheder med deres personaleudfordringer indenfor blandt andet trivsel.

»For DANA er det utrolig vigtigt, at vi stiller skarpt på denne problemstilling. Desværre opdager mange først problemet, når det er for sent, men der er masser af gode råd til, hvordan man kan forebygge. Og vi er utrolig glade for, at Tine Cranil vil komme og give nogle gode råd til andre selvstændige om, hvordan du skaber den bedste balance mellem arbejde og fritid,« siger Bendt Nolsøe salgs-og marketingchef i DANA, og han tilføjer, at formiddagen også vil byde på rig mulighed for at netværke.

»Vi ved, at når selvstændige erhvervsdrivende samles, så opstår der en stor trang til at netværke, og det bliver der naturligvis også mulighed for til dette morgenmøde. Vi har indlagt pauser - så husk at medbringe dine visitkort«

Tilmeld dig gratis her: https://dana.nemtilmeld.dk/56/

Kommentarer (0)