Sidste chance for tilmelding til Gran Fondo Denmark 2017

Et succesfuldt EM i Herning er overstået, og allerede i næste weekend er der igen lagt op til en cykelfest - denne gang i Holbæk. Lørdag og søndag afholdes Gran Fondo Denmark, PostNord Cup, U19 DEMIN Cup og enkeltstart for B&U-klasserne - alt i alt en weekend med mulighed for store cykeloplevelser for både deltagere og tilskuere.

Deadline for tilmelding til lørdagens Gran Fondo-enkeltstart er tirsdag via www.granfondodenmark.dk

Enkeltstarten er en unik mulighed for at køre under professionelle forhold på en lukket rute med international atmosfære og deltagere fra hele verden - der er ryttere fra ikke færre end 21 nationer tilmeldt Gran Fondo Denmark 2017.

Lørdagen byder som sagt desuden på enkeltstarter for U11 til U19-ryttere - de første børneryttere starter kl. 12.00, og Gran Fondo Denmark-rytterne starter kl. 13.30 med de ældste klasser først. DEMIN Cup indledes kl. 16.30.

“Med start og mål midt i Ahlgade er der garanti for stor stemning og masser af tilskuere. Der venter helt sikkert en stor oplevelse for alle deltagere," siger Danmarks Cykle Unions eventmanager Jens Kasler.

Gran Fondo Denmark er sæsonens sidste kvalifikationsløb til Gran Fondo World Championships, der afvikles i franske Albi fra 24. til 27. august. Den bedste fjerdedel i hver aldersklasse kvalificerer sig til Gran Fondo World Championships.

Bag Gran Fondo Denmark 2017 står Danmarks Cykle Union, Sport Event Denmark. Holbæk Cykelsport, Holbæk Kommune.

• granfondo
  • distrikt sjælland