Årets største gevinst - 29 millioner til Fyn

En Joker-spiller fra Odense kan juble løs i aften. Årets største gevinst på mere end 29 millioner kroner triller snart ind på bankkontoen.

Ikke siden starten af januar er det lykkedes spillerne at ramme den gyldne Joker-kombination. Jokeren har siden vokset sig større og større – og det kan en fynbo i den grad glæde sig over i aften. Den heldige odenseaner ramte nemlig lørdagens Joker-kombination, og det udløser 1. præmien på 29.980.905 kroner.

Det lykkebringende Joker-spil er købt hos Løvbjerg Supermarked, Tarup Centret, Rugvang 36-38, 5210 Odense NV.

Årets hidtil største gevinst lød på 25.458.371 kroner vundet i Lotto af en madklub fra Rødovre. Den rekord åd den heldige fynbo altså.

Den nybagte mangemillionær vil få tilbudt økonomisk rådgivning af Danske Spil – lige som alle andre spillere, der vinder mere end 1,5 millioner kroner.

Danske Spil har endnu ikke hørt fra vinderen.

Jackpot i Lotto

Spillerne kunne ikke ramme lørdagens syv vindertal i Lotto. Dermed er der Jackpot på næste lørdag med 16,5 millioner kroner i 1. præmiepuljen, mens TrumfPuljen slæber 17,9 millioner kroner med til trækningen.

• lotto
  • joker