Oddset-spiller fløj af sted med 299.000 kroner

En Oddset-spiller satsede 100 kroner i Københavns Lufthavn til et odds på 2.993 og fløj af sted med knap 300.000 kroner.

Det skal være usagt, om denne Oddset-spiller var på vej på ferie. Men var det tilfældet, kunne den dygtige spiller i hvert fald lette med en god portion ekstra feriepenge i bagagen!

Spilleren var et smut forbi 7-Eleven, Lufthavnsboulevarden, Terminal 2, 2770 Kastrup. Her blev seks skarpe handicap-krydser fundet værdige til et spil på Den Lange til et samlet odds på imponerende 2.993,26. Indsatsen lød på 100 kroner. Og det skulle vise sig at være en ganske glimrende investering.

Fem fodboldkampe fra de to bedste svenske rækker, krydret med et opgør fra den bedste islandske liga, strøg nemlig alle hjem. Der var dog stor spænding i kampen mellem Halmstad og Helsingborg, hvor hjemmeholdet først fik reduceret til 1-2 - og dermed sikret handicap-krydset - i det 90. minut.

Hermed var det gigantiske odds hjemme, og den fine bunke feriepenge på 299.326 kroner var i hus. Så er det vist på sin plads at ønske tillykke - og go' ferie!

De seks skarpe x'er:
235 X  Halmstad - Helsingborg (1-0)  2-2 3.45
237 X  IF Elfsborg - Syrianska FC (0-1)  2-2 3.85
239 X  IFK Norrköping - Kalmar FF (1-0)  2-2 4.00
256 X  Fram - FH (1-0)  2-2 3.45
480 X  Landskrona BOIS - Västerås SK FK (0-1)  2-2 3.55
481 X  Östers IF - Åtvidaberg FF (0-1)  1-1 4.60

Samlet odds: 2.993,26
Indskud: 100 kroner
Gevinst: 299.326 kroner

• oddset
  • superodds

4,3 millioner kroner til gode formål – hver dag!
Dansk Tipstjeneste A/S blev stiftet den 21. juli 1948, og den første Tipskupon med 12 kampe fra den danske førstedivison i fodbold så dagens lys i maj måned året efter.

Virksomheden, som pr. 1. juli 2006 skiftede navn til Danske Spil A/S, er en koncern, der består af moderselskabet Danske Spil A/S og datterselskabet Dansk Automat Spil A/S.

Danske Spils sjæl er "til glæde og til gavn". Danske Spil er til glæde for de mange danskere, der underholder sig med spil og til gavn for alle overskudsmodtagerne.
Det er denne dobbelttydighed, der er det positive omdrejningspunkt i hele Danske Spils Corporate Branding strategi.