Vandtæt Action Kamera med 2" skærm, 16 Megapixel, 720p i 120 fps

Part no. A12

A12 er et action kamera som er vandtæt ned til 30 meters dybde, det har UltraHD, Wi-Fi og plads til MicroSD kort.

Livet er for kort til bare at ligge på sofaen og lade tiden passere. Med dette robuste action kamera kan du optage dine sportslige øjeblikke i UltraHD. Det er perfekt til at filme din tur på mountainbike gennem skoven, din tur i sneen, din tur på motorcykel eller i speedbåd. Du kan også medbringe det på din dykkertur. Når du har kameraet i den vandtætte etui er det vandtæt ned til 30 meter og du har ingen risiko for at det bliver vandskadet i naturen.

Der medfølger en omfattende tilbehørs pakke, som ligeledes er kompatibel med andre kendte action kameraer.

• Data, Telekommunikation, IT

• gopro
  • stor tilbehørspakke
  • 16 megapixel
  • wi-fi
  • actionkamera

Deltaco blev grundlagt i 1991 og er en af Nordens ledende nicheditributør af el- og IT-produkter.

Virksomheden har et meget konkurrencekraftigt sortiment gennem effektiv indkøb i Asien, et moderne logstikcenter i Stockholm og en bred distribution til de fleste store nordiske forhandlere. Virksomheden har vist stabil organisk vækst og øget omsætning hvert år siden starten for 27 år siden. Deltaco har mere end 150 ansatte, hovedkontor i Stockholm og datterselskaber i Danmark, Finland, Norge og Litauen. Virksomheden er eget af DistIT AB som er noteret på First North under forkortelsen DIST. For mere information se www.deltaco.dk og www.distit.se

​Torsten Christensen

Pressekontakt Salgschef/Sales Manager +45 3814 0664