​​​Highlights uge 37 - Discovery Networks Danmark

’All Together Now’ lørdag kl. 21:00 på Kanal 5 og på Dplay.dk

Vært Christopher Læssø byder op til sang med Søren, der til dagligt arbejder på McDonalds og er overbevist om, at han snildt kan servere en Elvis-sang for de 100 dommere - men det bliver alt andet end en Happy Meal! Stine har tourettes syndrom og frygter, at hendes ukontrollerede tics vil ødelægge hendes sang og chance for at gå videre til finalen. Til gengæld blæser Katrine taget af studiet med en Lis Sørensen-klassiker!

’Den Kongelige Livgarde’ søndag kl. 21:00 på Kanal 5 og på Dplay.dk

Der går kun fire måneder fra, at rekrutterne påbegynder deres værnepligt i Livgarden, til at de skal stå vagt på Amalienborg med bjørneskindshue og skarpladt gevær. Det er blevet tid til til rekrutternes første feltøvelse ud i det militære øvelsesterræn. De bliver presset til det yderste, og gruppen får brug for en stærk leder. Både Rekrut Pedersen og Rekrut Riskær går efter titlen som Alpha. Rekrut Badran kæmper med at indordne sig Livgardens hårde disciplin, og da han skader sin ankel, kommer hans fremtid som garder i fare.

’Din Sang’ torsdag kl. 21:00 på Kanal 4 og på Dplay.dk

Jean Claude er politisk flygtning fra Elfenbenskysten og kom til Danmark sammen med sin kone og datter. Den lille familie havnede i Hinnerup, hvor Jean Claude har gjort et positivt indtryk på de andre beboere, og det vil byen hylde ham for. Så hans yndlingsartist Shaka Loveless kommer forbi og spiller et nummer særligt for Jean Claude. 14-årige Marius fik en hjerneblødning ved fødslen, hvilket har gjort, at han har nedsat syn. Det har dog ikke forhindret ham i at åbne sin egen isbod, og Marius’ mor vil gerne overraske ham med en sang af hans store idol, Mette Lindberg.

Sæsonafslutning: ’Nærkontakt’ tirsdag kl. 21:00 på Kanal 4 og Dplay.dk

I selskab med tre clairvoyante vejledere får skuespilleren Dick Kaysø, bloggeren Mette Marie Lei Lange og skuespillerinden Andrea Vagn Jensen svar på nogle meget personlige spørgsmål om deres nutid, fortid og fremtid – spørgsmål der kun kan besvares ved at komme i kontakt med den åndelige verden. Dick Kaysø får kontakt til sin afdøde mor og det sætter gang i en masser tanker, minder og følelser - på godt og ondt. Mette Marie Lei Lange får læst rørende beskeder om fremtiden i sine hænder. Andrea får et meget personlig råd om sin søn og får kontakt til flere meget nære afdøde.

’Ex on the Beach’ mandag-torsdag kl. 22:00 på Kanal 4 og på Dplay.dk

Villaen rystes, da tabletten plinger og én af "kongerne" bliver bedt om at pakke sin kuffert og tage hjem. Dramaet fortsætter mellem Mads og de resterende konger, og temperamenterne går højt under en lyskryds-fest, hvor nogle mener at de andre deltager er blevet alt for kæreste-kedelige. Flere eks’er ankommer til villaen, hvilket får flere deltager til at live lidt op. Derudover byder ugen også på jalousi-drama, trekantsdrama og flere hjemsendelser og nye eks’er. Alt i alt er det endnu en uge fyldt med drama i villaen.

’Politijagt’ onsdag kl. 20:00 på Kanal 5 og på Dplay.dk

En lidt for eventyrlysten billist stikker af fra Vlado og hans kollega, som begger sætter efter gerningsmanden i et forsøg på at få ham standset, inden nogen kommer til skade. Lidt uden for Philadelphia må Thomas følge med en kvinde hjem, for at sikre sig, at hun er den person, som hun giver sig ud for at være. Den meget erfarne færdselsbetjent Henrik spotter en mistænkelig bil, og han beslutter sig for at undersøge sagen nærmere.

’5. Gear’ onsdag kl. 21:00 på Kanal 5 og på Dplay.dk

Esben Bjerre og Peter Falktoft vender stærkt tilbage på racerbanen, og denne gang skal det umage par køre på samme hold! Men har de overhovedet nogen chance for at følge med fartdjævlen Oscar Siesbye, der til daglig kører ræs med selveste Prins Joachim? I stuntrunden går det vildt for sig, når deltagerne skal bruge deres egne biler som tonstunge bowlingkugler og smadre dem ind i gigantiske kegler.

’Dear John’ lørdag kl. 21:00 på Kanal 4

Den unge soldat, John Tyree, er hjemme på orlov, hvor han møder den idealistiske universitetsstuderende Savannah Curtis. De forelsker sig hovedkulds i hinanden, men de må hurtigt skilles, da John sendes i krig. I hele syv år er de adskilt og kan kun holde kontakten via breve, og det sætter deres forhold på en hård prøve. Filmen er instrueret af Lasse Hallström, og den er baseret på en roman af forfatteren Nicholas Sparks.

• disovery channel
  • sangkonkurrence