“En golflektion, ingen af jer har fået før”: GOLFTV og Golf Digest løfter sløret for My Game: Tiger Woods

Eksklusivt nyt indhold med Tiger Woods giver et indblik til golfspillere, som vil forbedre deres spil. Indholdet er skabt med og til GOLFTV og Golf Digest.

• Smugkig på den banebrydende nye golf-træningsserie fra Tiger Woods
  • Woods afslører eksklusivt og for første gang hemmelighederne bag sit spil og taler direkte til seerne - fra banen og i 1-1 interviews, hvor en af golfsportens største legender giver et unikt indblik i spillet
  • Serien består af 12 afsnit, som bliver tilgængelige fra juli
  • Indholdet er ekslusivt for GOLFTV – streamingtjenesten med den bedste golf i verden – internationalt og Golf Digest i USA

Tiger Woods, GOLFTV og Golf Digest inviterer dig indenfor hos den 15-foldige Major-vinder. Det sker gennem 12 afsnit, der giver ”en golflektion, ingen af jer har fået før”.

Serien viser Tiger som aldrig før, hvor han deler ud af den viden, som har gjort ham til en af de bedste golfspillere nogensinde.

Vi følger Tiger fra forberedelsen inden turneringerne og hele vejen til greenen: Vi ser, hvad der udviklede hans spil og hvilke træningsmetoder, han tager i brug, mens han genopbygger sit spil. ”My Game: Tiger Woods” er det golfindhold som både erfarne golfspillere, begyndere og fans længe har efterspurgt.

Premieren på ”My Game: Tiger Woods” er planlagt til juli og bliver vist eksklusivt på GOLFTV powered by PGA TOUR and Golf Digest.

De 12 afsnit giver et indblik i hjernen hos den største spiller i vores tid og viser, hvordan han går til alle aspekter af spillet.

Som vinder af 81 PGA TOUR events og 15 Majors taler Woods direkte til bade fans og golfspillere hver uge, hvor han vil fokusere på et nyt aspekt af spillet.

Discovery har et eksklusivt globalt samarbejde med Tiger Woods om indhold på både GOLFTV og Golf Digest.

Samarbejdet med Woods inkluderer indhold med værdifuld indsigt til spillere, som vil forbredre deres spil og giver eksklusiv adgang til hans forberedelse inden turneringerne – og hans reaktioner efter dem.

Link til teaser: https://twitter.com/GOLFTV/status/1135906070965215233

Embeds til redaktionelt brug: <blockquote class="twitter-tweet" data-lang="en"><p lang="en" dir="ltr"><a href="https://twitter.com/hashtag/MyGame?src=hash&amp;ref_src=twsrc%5Etfw">#MyGame</a>: <a href="https://twitter.com/TigerWoods?ref_src=twsrc%5Etfw">@TigerWoods</a> 🎬<br> <br>An exclusive 12-episode series. Launching in July. <a href="https://t.co/8ObgoYM6dm">pic.twitter.com/8ObgoYM6dm</a></p>&mdash; GOLFTV (@GOLFTV) <a href="https://twitter.com/GOLFTV/status/1135906070965215233?ref_src=twsrc%5Etfw">June 4, 2019</a></blockquote>

<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

Kort om GOLFTV

GOLFTV er den første destination, som forener alle golffans over hele verden. Hjertet af GOLFTV er live og on-demand streaming, som viser alle øjeblikke af PGA TOUR med verdens bedst spillere. Gennem innovation og teknologi tilbyder GOLFTV en ny måde at se, spille og engagere sig i spillet hver dag. GOLFTV er en del af Discovery. Besøg GOLF.TV og følg @GOLFTV på Twitter og på Facebook for at få de seneste nyheder.

Discovery Networks Danmark er den danske medievirksomhed bag blandt andet Kanal 5, 6’eren, Eurosport- og Discovery-kanalerne samt streamingtjenesterne Eurosport Player, Dplay og GOLFTV. Discoverys 12 tv-kanaler har en samlet kommerciel seerandel på 19 pct., hvilket gør Discovery til den tredjestørste kommercielle tv-gruppe i Danmark. På tværs af Discoverys platforme får brugerne en stærk kombination af seriøst underholdende programmer, nærværende reportager og førsteklasses sport som bl.a. fodboldlandsholdets kampe, Superligaen og OL. Discovery Networks Danmark har en dansk ledelse og er ejet af Discovery, Inc.