Dustin kåret til Dell EMC’s Private Partner of the Year

Dustin Danmark har modtaget den prestigefulde pris som Private Partner of the Year til Dell EMC’s Partner Awards 2017. Awarden understøtter det strategiske partnerskab mellem Dustin og Dell EMC, hvor Dustin især har udmærket sig i salget til private virksomheder.

- Vi er utroligt stolte over denne anerkendelse og vores gode samarbejde med Dell EMC. Vores stærke partnerskab gør os i stand til at tilbyde vores kunder et endnu større produktudbud, så vi i fællesskab kan løse deres IT-udfordringer, siger Rebecca Tallmark, VP Product Marketing, Dustin.

Dell EMC’s Partner Awards er en hyldest til forhandlere og distributører for deres store arbejde og bidrag i det forgangne år.

- En stor del af vores forretning er drevet af vores partnere, og derfor er vi naturligvis også utrolig glade for det gode samarbejde, vi har haft med Dustin igennem mange år. Vores tætte relation og Dustins høje certificeringsniveau skaber positiv vækst til gavn for både Dell EMC, Dustin og vores fælles kunder, siger Lars Baun, General Manager, Dell EMC Danmark.

For yderligere oplysninger kontakt:

Eva Ernfors, pressekontakt Dustin Danmark, +46 702586294

Dustin er en af Nordens førende forhandlere af it-produkter med tilhørende tjenester til virksomheder, den offentlige sektor og privatpersoner. Med kernen omkring e-handel fungerer Dustin som et link mellem leverandørernes store udvalg og kundernes behov, hvor vores medarbejdere støtter kunderne i at finde den rette løsning for dem.

Dustin er en one-stop-shop, der tilbyder omkring 200.000 produkter med tilhørende tjenester, funktioner og løsninger. Virksomheden drives i Sverige, Danmark, Norge og Finland.

Virksomheden har mere end 900 medarbejdere. Omsætningen i virksomhedsåret 2015/16 endte på ca 8,3 mia SEK. Mere end 90% af Dustins indtægter kommer fra businessmarkedet med fokus på små- og mellemstore virksomheder. Dustin Group har været børsnoteret på Nasdaq Stockholm siden 2015 og har hovedkontor i Nacka, Stockholm

Pressekontakt Press & PR Manager +46 73 850 54 85

Pressekontakt Head of Communication +46 70 258 62 94

Dustin er en førende onlinebaseret IT-partner i Norden og Benelux.

Dustin er en førende onlinebaseret IT-partner i Norden og Benelux. Vi hjælper vores kunder med at være på forkant ved at levere den rette IT-løsning til deres behov.

Vi tilbyder cirka 280.000 produkter med tilhørende tjenester til virksomheder, den offentlige sektor og privatpersoner. Omsætningen i virksomhedsåret 2022/23 endte på ca. 23,6 mia. SEK, og ca. 90 procent af indtægterne kom fra erhvervsmarkedet.

Dustin har cirka 2200 medarbejdere og har været børsnoteret på Nasdaq Stockholm siden 2015 med hovedkontor i Nacka Strand lige uden for det centrale Stockholm.