Bygninger der fungerer, når vi flytter ind

Pressemeddelelse   •   Apr 03, 2019 09:10 CEST

Digitalisering og fokus på totaløkonomi ændrer radikalt forudsætningerne for byggeriet fra start til slut. Maskinmestrenes Forening og Bygherreforeningen sætter i samarbejde med Ejendomsmessen og en række af byggeriets parter fokus på, hvordan digitale muligheder kan være med til at optimere værdiskabelsen, og hvad det betyder for fremtidens kompetencer inden for planlægning, byggeri, aflevering og ikke mindst drift.

Tilmeld dig den gratis konference på messen arrangeret af Bygherreforeningen og en lang række organisationer.

Kom og få inspiration fra:

- ISS, NCC, Schneider Electric, DTU og Københavns Ejendomme

Temadagen sætter fokus på:

Fremtidens teknologi – digitalisering af byggeri og drift - tværfaglighed – samspil mellem commissioning og totaløkonomi

Konferencen er målrettet interessenter beskæftiget med byggeri, anlæg og drift direkte eller indirekte.

Kom og vær med til en spændende dag, hvor du bliver inspireret samt klogere på, hvad det, er vi bygger, og hvad der er vore udfordringer i driften.

Se programmet og tilmeld dig gratis her!

Ejendomsmessen samler aktører fra hele Danmark indenfor drift, administration, vedligehold, renovering, energi, miljø, sikkerhed og digitalisering.

Parallelt med Ejendomsmessen afholdes den nye messe for Lys & El. Her mødes aktører inden for hele den danske lys- og designindustri for at demonstrere nye løsninger, videndele og netværke.

Messen er et vigtigt mødested for aktører fra hele landet, der arbejder med lys, design og teknologi - og en unik mulighed for at få indblik i fremtidens inden- og udendørsbelysning i det byggede miljø.

Se mere på www.ejendomsmessen.dk

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.