Fremtidens teknologi

Pressemeddelelse   •   Apr 05, 2019 21:46 CEST

Det er der to spændende seminarer om på messen.

Kim Stensdal, chef for kommunikation og viden, DANSK IT

Holder i sit seminar en introduktion til de vigtigste tech-trends og de nye muligheder for digital innovation i ejendomsbranchen. Vi kommer omkring blandt andet 5G, internet of things og kunstig intelligens, og du får samtidig anbefalinger til, hvordan du kan gribe digitaliseringen an, så projekterne bliver en succes for både dig og dine kunder/brugere. Oplægget kommer også ind på de sikkerhedsmæssige perspektiver af den digitale innovation i ejendomsbranchen.

Journalisten Nikolaj Sonne

En af Danmarks førende IT-eksperter med skarpe holdninger og kommentarer til teknologi, trends og udvikling. De besøgende på Ejendomsmessen kan opleve ham på scenen, hvor han med et kig ind i fremtiden vil give en pejling på retningen og omfanget af den teknologiske udvikling. Hvad vil blandt andet smart overvågning, kunstig intelligens (AI) og robotter gøre for vores hverdag?

Undgå køen i døren og registrer dig til Ejendomsmessen 2019 her!. Deltagelse er gratis!

Om Ejendomsmessen 2019:

Ejendomsmessen 2019 indtager for tredje gang Bella Centret den 10.-11. april. Her samles tusindvis af aktører inden for drift, service og vedligehold af ejendomme for at dele nyeste viden og nyeste løsninger.

Ejendomsmessen er i år udvidet med Lys & El i om det byggede miljø. Her samles aktører fra hele den danske danske lys- og designindustri for at dele nyeste viden og nyeste løsninger - og for netværke med hinanden.

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.