Hør Niels Jørgen Hansen fra Tekniq tale om nye teknologiers betydning for installationsbranchen på den nye messe for Lys & El

Pressemeddelelse   •   Apr 01, 2019 06:03 CEST

Internet of Things, data analytics og robotter er blot nogle af de nye teknologiske muligheder, som de kommende år vil medfører store forandringer for hele ejendomsbranchen - og i særlig høj grad for de virksomheder, der i dag arbejder med installation.

De mange nye teknologier vil ændrer opgaverne, kompleksiteten og produkterne, når det kommer til hele installationsområdet. Det åbner mulighederne for ny vækst, hvis branchen forstår at udnytte mulighederne - en vigtig forudsætning for det er udviklingen af nye forretningsmodeller med et større fokus på systemleverancer og it-kompetencer.

Netop den digitale udvikling og mulighederne i disse for særligt installationsbranchen er på tapetet, når Niels Jørgen Hansen, administrerende direktør, Tekniq, holder oplæg på dette års Lys & El i Bella Centret torsdag den 11. april. Her vil han med afsæt i rapporten “Installation 4.0” give en status på den teknologiske udvikling inden for installationsmarkedet, hvordan den vil ændre branchen og samspillet med kunderne og også komme med anbefalinger til, hvordan den danske installationsbranche kan skabe vækst på de nye teknologiske muligheder.

Der er også andre inspirerende oplægsholdere på dette års Lys og El messe. Udover Per Andersen holder blandt andre tidligere PET-chef og direktør i CERTA Intelligence & Security A/S, Jakob Scharf oplæg om den danske sikkerhedstrussel og dens betydning for lys & el branchen. Og direktør for Danske Arkitektvirksomheder, Lene Espersen holder oplæg om bæredygtigt byggeri - og hvilke potentialer og erfaringer der ligger i at tænke bæredygtighed ind i byggeriet. Se det fulde seminarprogram

Undgå køen i døren og registrer dig til Lys & El 2019. Deltagelse er gratis!

Om Lys & El 2019:

Lys & El Messen indtager for første gang Bella Centret den 10.-11. april. Her samles aktører fra hele den danske danske lys- og designindustri for at dele nyeste viden og nyeste løsninger - og for netværke med hinanden. Desuden giver messen mulighed for at blive inspireret af nogle af branchens førende eksperter.

Lys- & El Messen afholdes parallelt med Ejendomsmessen, som for tredje år samler tusindvis af aktører fra hele Danmark inden for hele ejendomsområdet - både inden for drift, administration, vedligehold, renovering, energi, miljø, sikkerhed og digitalisering.

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.