Hør Per Andersen, partner i PwC, tale om nye markedstendenser og Proptech 3.0 på Ejendomsmessen 2019

Pressemeddelelse   •   Apr 03, 2019 06:00 CEST

PropTech. Er et af de helt nye buzz words i ejendomsbranchen.

PropTech er en sammensætning af Property og Technology og handler om koblingen mellem ejendomsbranchen og teknologi - og de muligheder, der ligger i at bruge digitale løsninger i byggeriet både, når det kommer til etablering, drift og vedligehold af ejendomme.

Det har de seneste år været en hurtigt voksende international markedstendens, som flere af de store spillere, inden for ejendomsbranchen i stigende grad, er ved at tage til sig - og flere eksperter peger i dag på, at de nye teknologiske og digitale muligheder vil revolutionere hele ejendomsbranchen de kommende år.

Netop de digitale markedstendenser og potentialerne ved at integrere teknologier som eksempelvis PropTech i byggeriet er på dagsordenen, når Per Andersen, der er partner og head of Financial Services Real Estate i PwC, holder oplæg på dette års Ejendomsmesse i Bella Centret torsdag den 11. april. Her vil han fortælle om de nye digitale tendenser på det globale ejendomsmarked, give en status på den danske ejendomsbranche og komme med konkrete anbefalinger til, hvordan danske aktører kommer med den teknologiske bølge.

Der er også andre inspirerende oplægsholdere på dette års Ejendomsmesse. Udover Per Andersen holder blandt andre tidligere PET-chef og direktør i CERTA Intelligence & Security A/S, Jakob Scharf oplæg om den danske sikkerhedstrussel og dens betydning for ejendomsbranchen. Og direktør for Danske Arkitektvirksomheder, Lene Espersen holder oplæg om bæredygtigt byggeri - og hvilke potentialer og erfaringer der ligger i at tænke bæredygtighed ind i byggeriet. Se det fulde seminarprogram.

Undgå køen i døren og registrer dig til Ejendomsmessen 2019. Deltagelse er gratis!

Om Ejendomsmessen 2019:

Ejendomsmessen 2019 indtager for tredje gang Bella Centret den 10.-11. april. Her samles tusindvis af aktører inden for drift, service og renovering af ejendomme for at dele nyeste viden og nyeste løsninger - og for netværke med hinanden. Desuden giver messen mulighed for at blive inspireret af nogle af branchens førende eksperter.

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.