Hør Søren Peter Bjarløv, Lektor, DTU tale om Fugtsikker indvendig isolering på Ejendomsmessen

Pressemeddelelse   •   Apr 05, 2019 21:48 CEST

Fugtsikker indvendig isolering – udfordringer og løsninger. Det taler Søren Peter Bjarløv, Lektor, DTU fra Institut for Byggeri og Anlæg om på Ejendomsmessen.

Udvendig isolering af bygninger er den fugttekniske bedste løsning, men det er ikke muligt at isolere udvendig på en lang række ældre ejendomme bl.a. pga. af deres bevaringsværdi.

Danmark og Europa har besluttet sig for at man på sigt ikke vil anvende fossil energi til bl.a. opvarmning af bygninger. Dette medfører at varmetabet også skal reduceres i den eksisterende bygningsmasse og derfor er der stor interesse i at finde løsninger på indvendig isolering som er både fugtsikre og robuste.

Hvorledes dette kan løses giver Søren Peter Bjarløv et bud på i sit seminar.

Der er også andre inspirerende oplægsholdere på dette års Ejendomsmesse. Udover Søren Peter Bjarløv holder blandt andre tidligere PET-chef og direktør i CERTA Intelligence & Security A/S, Jakob Scharf oplæg om den danske sikkerhedstrussel og dens betydning for ejendomsbranchen. Og direktør for Danske Arkitektvirksomheder, Lene Espersen holder oplæg om bæredygtigt byggeri - og hvilke potentialer og erfaringer der ligger i at tænke bæredygtighed ind i byggeriet. Se det fulde seminarprogram.

Undgå køen i døren og registrer dig til Ejendomsmessen 2019 her!. Deltagelse er gratis!

Om Ejendomsmessen 2019:

Ejendomsmessen 2019 indtager for tredje gang Bella Centret den 10.-11. april. Her samles tusindvis af aktører inden for drift, service og vedligehold af ejendomme for at dele nyeste viden og nyeste løsninger.

Ejendomsmessen er i år udvidet med Lys & El i om det byggede miljø. Her samles aktører fra hele den danske danske lys- og designindustri for at dele nyeste viden og nyeste løsninger - og for netværke med hinanden.

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.