Mød Jakob Scharf på Ejendomsmessen i Bella Centret

Pressemeddelelse   •   Mar 20, 2019 11:11 CET

Sikkerhed på Ejendomsmessen i Bella Centret

Sikkerhed er i dag en vigtig del af bygningsdrift og det afspejles på messegulvet, hvor der vises et bredt udvalg af sikkerhedsløsninger til ejendomme. Sikkerhed er også at finde på seminarprogrammet og en af de aktuelle oplægsholdere er Jakob Scharf, der fra 2007 til 2014 var chef for Politiets Efterretningstjeneste (PET) og i dag er direktør i CERTA Intelligence & Security A/S. Certa yder efterretningsbistand og sikkerhedsrådgivning til private virksomheder.

Jakob Scharf vil i sit oplæg tale om de sikkerhedsmæssige trusler, risici og udfordringer, som har betydning for det danske samfund, og hvad der kræves - også i ejendomsbranchen - for at tilpasse sig det nye trusselsbillede.

Se det fulde seminarprogram her!

Undgå køen i døren og registrer dig her for gratis deltagelse i messen og seminarprogrammet.

Om Ejendomsmessen 2019:

Ejendomsmessen 2019 indtager for tredje gang Bella Centret den 10.-11. april. Her samles tusindvis af aktører inden for drift, service og vedligehold af ejendomme for at dele nyeste viden og nyeste løsninger - og for netværke med hinanden. Desuden giver messen mulighed for at blive inspireret af nogle af branchens førende eksperter.

Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 118 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

www.easyfairs.com

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.