Morten Kabell deltager på Ejendomsmessen

Pressemeddelelse   •   Feb 08, 2017 11:23 CET

Morten Kabell, Teknik og Miljøborgmester

Den 29-30 marts afholdes Nord Europas største Ejendomsmesse i Bella Centeret. I de to dage vil ledende aktører og eksperter opdatere besøgerne med den nyeste viden og give input til branchens nærmeste fremtid. Blandt andet vil Teknik og Miljøborgmester Morten Kabell holde et indlæg om Energispring - et partnerskab mellem Københavns Kommune, HOFOR, Bygningsejere og interesseorganisationer.

Ejendomsmessen er en del af Nord Europas største koncept inden for fagmesser i ejendomsbranchen. Messen henvender sig til alle, der investerer eller arbejder med fast ejendom og har i 10 år været afholdt i Sverige med stor succes.

Øvrige indlæg er blandt andet finansmanden og forfatteren Lars Tvede. Adm. direktør Thomas Holluf Nielsen Domea.dk. Adm. direktør Torben Christensen Ejendomsforeningen Danmark, Programme Director Sustainable Living in Buildings VELUX Group - Lone Feifer og mange flere.

Ud over seminarieprogrammets 35 indlæg og de mange udstillere er der mange aktiviteter

Besøgerene kan se fremtidens lejemålsfremvisning i Virtuel Reality - Overvære prisuddeling – Se branchens innovationer og nyheder

Det er utroligt spændende, at vi endelig arrangerer dette vellykkede koncept i Danmark. Ejendomsmessen bliver det naturlige mødested for ejendomsbranchen. der alt er samlet på ét sted. Et sådant forum har branchen efterspurgt - og endelig er det her, siger Pernille Scheftelowitz, Ejendomsmessens Messechef på EasyFairs.

Fakta om Ejendomsmessen:

- Nord Europas største Ejendomsmesse
- Arrangeres i fem byer i tre lande
- Over 90 udstillere
- To scener med 35 seminarer
- Gratis adgang for besøgende

For mere information besøg easyfairs.com/ejendomsmessen eller kontakt:

Pernille Scheftelowitz, Messechef Ejendomsmessen København
Pernille.Scheftelowitz@easyfairs.com

Om Artexis Easyfairs

Artexis Easyfairs arrangerer events under mottoet ”Visit the future” og inviterer alle, både erhvervsliv, myndigheder og private, til at tage et ”kig ind i fremtiden” med events, som man bare skal opleve, og som dækker alles behov via optimale løsninger.

Via Easyfairs arrangerer koncernen i dag 125 events i 17 lande (Algeriet, Belgien, Canada, Danmark, Finland, Forenede Arabiske Emirater, Nederlandene, Norge, Portugal, Rusland, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland og Østrig).

Kommentarer (0)