Lettere end luft - Lyden af Loewe Air Speaker - elegant AirPlay højttaler

Pressemeddelelse   •   Jan 04, 2012 14:39 CET

Vi kender alle følgende situation: Det er fyraften, tid til at slappe af. Efter en stresset dag har man fortjent at tage den lidt med ro. Hoveddøren går i. Efter et let tryk på iPhonen høres sekunder senere lyden af ens yndlingsmusik. Lyden flyder vægtløst og indbyder til afslapning. En drøm? Nej, for med den nye, utroligt kompakte Loewe Air Speaker bliver denne drøm til virkelighed. Med en AirPlay højtaler overføres musikken trådløst fra iPhone, iPod, iPad eller iTunes til Loewe Air Speaker. Højttaleren i det for Loewe typisk minimalistiske design består af to subwoofere og to diskant- og mellemtone højttalere med en samlet effekt på 80 W. Sammen skaber de den ultimative musiknydelse.

Med en iPhone er det muligt at styre flere Loewe Air Speakers i forskellige rum. Dataoverførslen via AirPlay sker via det lokale netværk med LAN, WLAN eller Powerline. Med den praktiske WakeUp on LAN/WLAN-funktion er Loewe Air Speaker altid klar til brug og skal ikke først tændes. Loewe Air Speaker er endvidere forsynet med en Aux-In-tilslutning og en USB-port, så en iPod eller iPhone kan tilsluttes direkte med kabel.

Kompromisløs fleksibilitet

Loewe Air Speaker kan placeres hvor som helst. F.eks. på bord, i reol eller på hylde. Man bestemmer selv. Højttalerens eksklusive aluminiumsdesign i Alu Sort eller Alu Sølv kan tilpasses efter personlig smag og præferencer, med det udskiftelige topcover, som kan fås i stort set alle farvenuancer i RAL-skalaen. Med Loewe Air Speaker demonstrerer Loewe endnu en gang sin evne til at skabe meningsfyldte og innovative produkter. Loewe er en af de første producenter der lancerer en AirPlay-højttaler. Loewe Air Speaker kan i øvrigt tilsluttes et stereoanlæg eller andre afspilningsenheder via en Line-in-indgang. Loewe Air Speaker fås til en vejledende udsalgspris fra kr. 5.599,-

Nærmeste forhandler oplyses af Kjaerulff 1 Development på tlf. 6613 54 80 - og kan findes på www.loewe.dk / Find forhandler eller direkte her på Find Loewe Forhandler

Om Loewe

Elegant og individualiseret design, innovativ teknologi og ypperlig kvalitet er kendetegnende for Loewes premium produkter. Loewe leverer Home Entertainment systemer med HD-billedkvalitet, 3D tekonologi, integreret digital harddiskoptager (DR+) samt MediaPortal, der giver perfekt samspil mellem tv og internet. Loewe, der blev grundlagt i Berlin i 1923, havde i 2011 en omsætning på 274,3 mio. euro. Loewe producerer og sælger tv, Blu-ray-afspillere, dvd-optagere, lydsystemer, samt Media- og Multiroom-løsninger, både som enkeltstående produkter og som komplette Home
Entertainment systemer. Selskabet beskæftiger ca. 1.000 medarbejdere og er repræsenteret i 50 lande med egne datterselskaber og distributører.

Kommentarer (0)

Kommentar

Ved at indsende kommentaren accepterer du, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med Mynewsdesks privatlivspolitik.