tado° byder Google Home velkommen til Danmark

Pressemeddelelse   •   Okt 24, 2018 08:15 CEST

Danske brugere har nu mulighed for at styre deres tado°enheder via den intelligente højtaler!

København, 24. Oktober 2018–tado°, der er førende indenfor klimastyring i hjemmet, glæder sig over nu at kunne byde Google Home velkommen til Danmark. I forlængelse af udrulningen i de øvrige europæiske lande giver integrationen med Google Home nu også danske tado°brugere mulighed for at drage nytte af endnu flere brugervenlige muligheder, når det gælder måden hvorpå deres varme- og nedkølingssystemer styres.

Med Assistant på Google Home kan tado°brugere indstille, øge og sænke temperaturen i deres hjem fx med følgende kommando: ”Ok Google, sæt temperaturen i stuen til 22 grader”, eller ”Ok Google, forøg temperaturen i soveværelset med tre grader.” På denne måde vil danske tado° brugere nu have mulighed for at styre temperaturen i hjemmet alene ved hjælp af stemmen.

Siden den officielle introduktion af den intelligente højtaler første gang fandt sted i Europa i 2017, er tado°gået sammen med Google og har integreret Google Assistant med alle sine enheder for at skabe en mere energibesparende og behagelig oplevelse i hjemmet - det gælder både tado°Smart Thermostat og Smart Radiator Thermostat samt Smart AC Control.

tado°er uafhængig og førende indenfor intelligent klimastyring i hjemmet, hvilket gør det muligt for tado°at samarbejde med alle de større stemmestyringsplatforme for at opnå den bedste brugeroplevelse.

Om tado°

tado°, der er stiftet i 2011, er markedsleder indenfor løsninger til intelligent styring af klimaet i hjemmet. Med sine Smart Thermostater beregnet til opvarmning og nedkøling fungerer tado° som din Climate Assistant med Skills som Geofencing, Weather Adaptation, Open Window Detection og Air Comfort. Med 180 medarbejdere ændrer tado°, måden hvorpå energi bliver forbrugt i hjemmet og sikrer mere komfort, større besparelser og en højere grad af velbefindende. www.tado.com

Om EET Europarts

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Consumer Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 28 salgskontorer i 25 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 575 ansatte, servicerer mere end 43.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.100.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Kommentarer (0)

Kommentar

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/dk/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.