Elfa_soveværelsesopbevaring Classic indretning i hvid.

Genvej til smart opbevaring!

• Hvilken type af opbevaring har du behov for? Med smart opbevaring skaber du mere plads i din garderobe. Skjorter, frakker, bukser, kjoler, sko, smykker mm.

Planlæg og byg din garderobe ved hjælp af disse tre enkle trin:

-Tag mål. Alt begynder her - mål den plads op som skal bruges, bredde, højde og dybde? Skråvæg? Tænk på at der findes vældig mange mulige steder i hjemmet som du ikke troede der kunne anvendes. En lille væg stump ved siden af døren, under trappen eller på bagsiden af en indvendig dør. Planlæg derefter din opbevaring i vores tegneprogram eller tag målene med til nærmeste Elfa-forhandler. Der findes butikker flere steder i Danmark som kan hjælpe dig med at tegne din drømme garderobe!

-Hvad skal du fylde din garderobe med? Overvej hvad du skal opbevare – kort eller langt tøj, sko, foldet tøj eller andet? Vil du vise frem eller lukke inde? Skydedøre? Vi har alle forskellige behov for opbevaring. Derfor har vi udviklet en meget fleksibel løsning som du kan tilpasse lige efter dine behov. Vælg mellem to vægbasseret og to gulvbasseret systemer som starter og udvid så efterhånden som behovet ændres.

-Vælg den rigtige garderobeindretning og tilbehør. Din nye garderobe begynder at tage form og ser dagens lys. Nu er det kun din fantasi som sætter begrænsningerne. Der findes indretning og tilbehør som kan løse de fleste udfordringer.