50 Cent kommer til Danmark

Den amerikanske rapper 50 Cent gæster Elgiganten i Fields på torsdag kl. 14-16, hvor der vil være mulighed for at møde verdensstjernen, få autografer og selvfølgelig købe hans egne lækre hovedtelefoner, SMS Audio by 50 Cent.

"Det er et scoop at kunne byde 50 Cent velkommen i Elgiganten, og vi er enormt glade for, at han har valgt at besøge os og vores kunder," siger salgschef Glenn Manson.

To timer med 50 Cent

50 Cent vil være i Elgiganten i storcentret Fields i København i to timer fra 14-16, hvor han vil signere hovedtelefoner købt på dagen.

"Vi ved, at vi har mange unge kunder, der elsker hans musik og hovedtelefoner, så hvad kunne være bedre end at give dem muligheden for at møde deres idol. Det er en unik mulighed, som vi glæder os meget til at give vores kunder," siger Glenn Manson.

”Vi har selvfølgelig fyldt hylderne med de sidste nye modeller og farver fra SMS Audio by 50 Cent,” siger Glenn Manson og fortæller, at kunder, der køber et par af 50 Cents hovedtelefoner på dagen, får adgang til VIP-kø for at hilse på 50 Cent og få en autograf eller signeret deres hovedtelefoner.

Sådan kommer du til Fields

Er du i København kører metroen lige til døren. Stå af ved Ørestad Station.

• Underholdning

Elgiganten er en af Danmarks førende varehuskæder indenfor mærkevare-produkter i hjemme-elektronik og hårde/hvidevarer. Elgiganten blev etableret i Danmark i 1996 og har i dag ca. 1.700 medarbejdere fordelt på 29 varehuse landet over samt en af landets største internetbutikker på Elgiganten.dk.

Elgiganten A/S omsatte i regnskabsåret 2012-13 for i alt 5,1 milliarder danske kroner. Elgiganten A/S indgår i Elkjøp Nordic-koncernen, der i regnskabsåret 2012/13 omsatte for i alt 26 milliarder norske kroner. Der er i Norden i alt 289 varehuse og ca. 7000 medarbejdere. Alle nordiske varehuse forsynes fra det 100.000 kvm store centrallager i Jönköping, Sverige. Elkjøp-koncernen ejes af britiske Dixons Retail (DXNS)